Apple vs resten (2021–2022)

Alla utom 3an har skärm från Samsung :wink:

yepp… för inget har ju förändrats sedan 2009.

Jag tror han menade att det var en horribel upplevelse redan då. :joy::joy:

Minns min senaste iphone också. Var ju ingen höjdare det inte.

2 gillningar

Du menar fossil luren? :joy:

Funkar klockrent på Windows11… Du har inte funderat på att byta?

Tack för mig!

:joy: :joy: :joy:

1 gillning

Känns så onödigt på en surfplatta. Plus att det är fult.

Har använt en Tab S7 FE i någon vecka, den har ingen flärp om ändå så tycker jag kanterna är något för tunna så så man råkar trycka av misstag när man ligger och ser på “tv”

Om detta är sant så byter jag märke :wink:
Skämt åsido men hål i huvudet med flärp

Gör det.

1 gillning

Jag med… fan vad besviken jag skulle bli.

1 gillning

Fram med större och fler flärpar. :joy::joy:

1 gillning

Nu är det upp och ned vända världen :slightly_smiling_face:

1 gillning

ställer mig högst tveksam på det. Apple har nu sin design inriktning och kommer nog fortsätta köra flärpen ett tag.

Jag skulle gärna köpa en MacBook med M1Max för jag älskar hårdvaran…men…flärpen…
Mitt hopp ligger på M1Max i en iMAC 32"

1 gillning

Tänk vad tråkig diskussioner hade varit då men ännu en ja sägare :wink:

Har ingen aning vad du svarade på.

Och hur blev det häringa nu då, Apple?
https://arstechnica.com/gadgets/2021/12/apple-reaches-quiet-truce-over-iphone-privacy-changes/

Knasigt.

Om man nu ska ha en vikbar telefon börjar kanske fungerande och genomtänkta lurar komma?

1 gillning

Jag har testat samtliga fold och har fram till fold3 tyckt att det finns inget värde i att ha en vikbar telefon. De var coola grejer men användningsområdet i vardagen fanns inte.
När jag köpte fold3 var det mycket för att äntligen har den s-pen stöd. Men ändå tog det emot att använda enheten. Det blev aldrig att man vekupp den för att svara på mess, mail, eller slösurfa medans man väntar på något. Men eftersom det inte fanns en ny note så “kämpade” jag vidare.

nu 2-3 månader in i det kan jag inte tänka mig en annan telefon. Möjligheten att få större skärm “on the go” har blivit en del av vardagen nu. Men som sagt, inlärnings kurvan var väldigt hög.

De klagomål som sägs mot Samsung vs oppo är vad jag förväntar mig av de som inte använder en vikbar telefon i vardagen…
lite elbil vs ice känsla över det.

5 gillningar