Apple vs resten (2021–2022)

Läge att byta till Apple Music om ni inte har gjort det redan.

Men jag vill inte :weary:.
Kommer inte alls överens med Apple Music.

Aldrig sedan den här underbara funktion kom i senaste betan av Spotify :man_dancing:t3:

Ännu en funktion som stod ovanför ljust tema på deras priolista.

1 gillning

Det är så lätt att dra snabba slutsatser utifrån. Jag inser bara att jag inte vet hur diskussioner gick inom Apple vare sig före, under eller besluten.

Och för ett företag så är det fråga om att vinna oftare än man förlorar så att man upprätthåller en tillräckligt stor vinst. Du behöver inte vinna varje strid.

Det gäller rätt ofta oss själva också. Jag behöver inte ha rätt varje gång, bara jag har rätt oftare än jag har fel

När det gäller IPhone 12/13 mini är jag bara glad att det finns modeller som passar min fru. Det spelar inte så stor roll att inte alla vill ha den.

1 gillning

Touch ID är för djur. Windows hallo är magiskt bra.

@Zop nu måste jag lägga in mitt veto…det var DU som tog upp Touch ID…då får du fanimej flytta ditt inlägg också.

Jag skrev inget negativt om någon annan plattform.

Voff! :dog:

2 gillningar

Nu blev jag sur på riktigt över ett diktatoriskt betende.

1 gillning

Du får skicka jedimästare iLove @Esse på mig. Det är han som har sista ordet i de här frågorna.

Vad gör den funktionen?

Lägger till låtar i den spellistan som Spotify tror du kommer gilla utifrån låtarna i listan

1 gillning

Om du gör en spellista med ”Boten Anna”, ”Ketchup Song” och ”Hey Macarena” och trycker på knappen så får du även ”Hej hej Monica” i spellistan.

2 gillningar

Håller med! FaceID är the shit

1 gillning

Detaljer som gör att man älskar Apple:

@Stefan_Sandstrom Det är ingen skam att bli omflyttad - det handlar bara om relevans.

2 gillningar

Du är la van med ett hårt styre nere vid gulfen?


Dagen då Apple slutar skicka med laddare till Apple Watch så kommer de komma i sådana här små kuvert.
I jämförelse med första generationens Apple Watch då vi fick en stor hårdplast box med urgröpning för klockan i tyg

3 gillningar