Apple vs resten (2023)

Lätt att glömma. Jag har själv glömt bort det.

Det stora problemet är alla foton samt att spara undan rätt dokument

1 gillning

Har backup på allt i både Backblaze och Time Machine.

1 gillning

Årets bästa mobiler, både Apple och Samsung finns med:

1 gillning

Finns det någon annan smartphone än iPhone? :man_shrugging:

Ja många av de intressanta mobilerna kommer dessvärre inte hit. Tror Indien är den mest konkurrensutsatta marknaden där i stort sett alla märken finns.

Min kommentar var mest att hälla bensin på elden i @Pao och @Cribe tredje världskrig :joy:

fire canada GIF by South Park

1 gillning

iPhone-användare är lite som Amerikaner när det kommer till geografi :wink:

2 gillningar

Nej, nej. Nu har Apples kartor kört om Google Maps…

Mr Whose the Boss har ju gått från mitten till Pro Apple medan MKBHD har gått från pro Apple mer mot mitten tycker jag. Ändå spännande vem som fick pris för bästa flaggskepp 2023 :blush:

Det beror ju på vad man tycker om buggar :wink:

Det är lite kul att du ändå är den som haft flest buggar och gates med iPhone, men det är bra, då är vi andra lyckligt ovetande :smiley:

Räcker att läsa denna tråden :wink:

1 gillning

Tycker du sköter det bra själv :wink: Jag har tre mobiler, varav en är iPhone så nog finns det fler smarta mobiler :smiley:

1 gillning

Tur att @pao bara letar upp iOS-buggar. Hade han googlat lika mycket på Android hade han inte hunnit med något annat om dagarna :wink:

2 gillningar

Hjälp fått en bugg med One UI 6. Första buggen för mig på år och dag. Gmail widget hänger sig. Men det är klart kände mig ensam på min sida staketet utan bugg :blush:

Google lade inte ner hela verksamheten och fixade buggar vilket ett annat företag gjorde :wink:

https://www.reddit.com/r/ios/comments/172oosc/is_ios_really_this_buggy_or_are_my_standards_just/

Dåligt! Då får användarna alltså leva med alla buggar?

Stackare, det är ju bara googla, byt ut Apple mot Samsung i dina googlingar så får du tusentals vänner :heart:

1 gillning