Apple vs resten (2021–2022)

Meeen alltså, finns det ingen önskeliste-/kom ihåg-/titta senare-funktion i Appstore? Finns ju i Play Butik…

Dela → Anteckningar och sedan har du en lista där som du döpt till t.ex, ”Appar”.

Det finns alltså inte?
Ser inte riktigt vitsen med att behöva gå till en annan app och göra en lista där.

Det fanns förut men borttaget av någon outgrundlig anledning.

Är väl smidigt att ha alla listor i samma app? Sparar även böcker där. Förstår inte varför man vill ha önskelistor i flera olika appar. En anteckning kan man dessutom dela med en annan person.

Men han menar väl bara Appstore nu och det saknar man ju. Att kunna spara en app till senare.

2 gillningar

Ja, och det kan man göra med en anteckning.

Ja precis :+1:

Håller med @Zop så mycket smidigare att spara i anteckningar.

1 gillning

Den här videon var kul :innocent:

2 gillningar

Finns det inget sätt att gruppera flikar i Chrome eller annan webbläsare? Saknar att kunna göra grupper baserat på innehåll i flikarna.

Var saknar du det?

ytflik

Kan vara så att jag missade den lilla detaljen att det avser iPad OS… :see_no_evil:

Brave och Adguard genom Home Assistant fungerar galant. Behöver inte ens ha braves säkerhetsfunktion på för att det ska blocka typ allt reklam. Fungerar det med Brave så fungerar det väl med alla Chromium baserade läsare.

0 reklam senaste tiden. Det tackar vi för!

Håller med honom helt och hållet :slightly_smiling_face:

:joy:

4 gillningar

Så du brukar använda en (din) iPhone 12 och hålla den så hårt så du får märken, du spelar Apple arcade men tycker du vill ha bättre spel, du har använt Siri så mycket att du har en uppfattning om hur den (inte) funkar, du gillar inte hur din iPhone har låsta bakgrundsbilder, låsskärmen tycker du är begränsad i din iPhone, du saknar haptisk feedback på tangentbordet, du vill kunna ändra ikonerna på din iPhone till Pokémon ikoner, du har använt din iPhone så mycket med mask så du tröttnat på att slå in pinkoden (eller ta på din Apple Watch så hade den ju löst det åt dig), du vill ha USB-C på din iPhone, du vill ha krims krams i kamera-appen, och du vill ha en tjockare iPhone för bättre batteritid.

5 gillningar

Du beskrivde precis en helt vanlig Android användare. :slight_smile:

1 gillning

Han håller med om allt som kritiserat Apple. För mig är hen och har alltid varit ett troll.

Jag såg bara 5 sekunder men håller också med honom om det jag såg:



5 gillningar