Apple vs resten (2019–2020)

bra

1 gillning

Man kräks dock lite i munnen varje gång man tittar på en…

Nu hoppas man att Samsung talar sanning så kanske till och med iPhone 12 får sig en match :slightly_smiling_face:

2 gillningar

Tycker fortfarande att Exynos låter som någon sjukdom som man inte vill drabbas av.

De senaste åren har det ju även känts så :slightly_smiling_face:
Gällande Bionic så varje gång jag hör det tänker jag på denna TV serie :slightly_smiling_face:

3 gillningar

Jag tänker på Bionic Commando:

2 gillningar

Surprice!

3 gillningar

Om nu S21:an får spen…så är det inte omöjligt jag gåröver sill S lurar framöver…

1 gillning

Haters going to hate…

2 gillningar

Allting är öppet just nu i mina ögon. S serie med s-pen eller Fold 3 eller Note 21. Finns många vägar och vi får se men spännande att Samsung breddar s-pen oavsett :slightly_smiling_face:

Nja kanske inte överraskande. Nu med 5G / OLED och widgets så saknas det väl bara 120hz eller :wink:

Nu kommer dem till EU och frågan är vilken Samsung lur som blir först ut med UPC :slightly_smiling_face:

https://www.google.com/amp/s/m.gsmarena.com/zte_axon_20_5g-ampp-10370.php

Alla Samsung-användare ska ju vara väldigt glada att Apple finns så de har någon att stjäla ifrån, samsungs stendöda R&D-avdelning hade annars helt avslöjats och ni hade fått dras med telefoner likt denna :smiley:

bild

3 gillningar

Och Apple användare skall vara glada för att Samsung, Sony och Qualcomm finns för annars hade dagens iPhone varit tråkig utan skärm, 5G, kamera och minne :slightly_smiling_face:
Allvarligt, iPhone har inte varit ledande inom mobilområdet på många år och idag är dessutom Android betydligt mer buggfri och stabil :wink:

1 gillning

"fniss"

Men om vi skall vara lite seriösa så här strax före jul så är detta diagram intressant helt klart. Sydkorea större än US, Kina nästan inget. Och förstår fullt ut varför Apple snabbar på med eget 5G modem då Qualcomm tar så mycket betalt jämfört med övriga komponenter. Ungefär som Samsung gjorde med skärmen till X

3 gillningar

FCC har precis godkänt både Hover and Click på s-pen till S21. Med tanke på att Samsung gör riktigt bra och smarta fodral så kommer det säkert ett med s-pen fack :slightly_smiling_face:

1 gillning

ok så pennan går inte in i luren som note?

Nej så har jag förstått det men jag kan ha fel

Hoppas de löser det… att ha pennan på vänster sida var nog av omställning :slight_smile: