Då väljer jag överlägset ekosystem hos Apple
Nu var du tråkig och jag trodde vi kunde ha en mer intressant diskussion, sorry jag hade fel
Vi vet var vi står
Är jag tråkig för att jag väljer ett bäytre ekosystem?
Nej du är tråkig för att du tror att Apples ekosystem är bäst för alla och att det inte finns något annat
Jag öppnade för en annan diskussion men du nappade inte. Jag tycker om skoj och tåler mycket men tyckte det skulle vara kul med en mer intressant diskussion där man utbytte erfarenheter
Men men thats me
Vis av erfarenhet går det det inte att ha en diskussion med dig där du inte passivt aggressivt hävdar att Samsung är bäst.
Woho! Men se det ur den positiva synvinkeln, nu fick vi användning för den här tråden igen! All kärlek till @Cribe och @pao!!
… Men Samsung är ju bäst.
Men United då?!
…hu?
@Esse försökte sig på att ställa Samsung mot Liverpool och valde fel lag (eller provocerade medvetet).
Det måste vara den här som menas va? Kommer ihåg att märket fanns på konsums lokala stormarknad.
…aaaaahh… misstänkte det. Så tokigt det kan bli.
aldrig sett… coolt
Juuuuust precis!
Jag hävdar inte att Samsung är bäst för alla precis som Apple inte är bäst för alla. Men så som jag byggt upp mitt digitala liv (precis som du kring Apple) så är det bäst för mig i mina enkla ögon
Dock kan jag uppskatta vad Apple tar med sig till bordet
Vi gör ett test du och jag
Jag har varit och klämt och kännt, pratat med de i Apples butiker och läst / sett recensioner på samtliga iPhone som lanserats sedan 5an.
Hur många Samsung telefoner har du av intresse kollat in?
Sedan när man hjälper nära och kära med deras iPhone problem så är jag glad att jag har ett Samsung hem. Min far kan sedan han bytte till en S9 plus från iPhone tex ha den ute på vintern
Varför kan han inte ha en iPhone ute på vintern?
Har inte märkt någon skillnad mellan olika märken när det kommer till att använda dem när det är kallt.
Det är ett typiskt pao inlägg. Hävda att man inte har något emot Apple, sen säga atf Samsung minsann är bäst och sen till sist trycka in en mening där han hävdar att Appöe är sänte än Samsung. Ser likadant ut i alla inlägg. Därför är det inte lönt att försöka diskutera med honom.
Du skriver alltid byter från ”iPhone”.
Jag minns att min iPhone 5S kunde ha lite bekymmer med kyla runt 2013 cirka.
Vad bytte han från för iPhone?
Galaxy S9 släpptes för två år sedan så bytte han från en iPhone 8/X?
Har inte hört att de haft besvär med kyla iaf.
Har man ett risigt batteri så stängs telefoner av när det är kallt, men det har inget mer märke att göra. Händer på alla.
Batterier och kyla är en dålig kombo. När vi var på Ishotellet fick man sova med luren och kameran i fillingarna.