Apple vs resten (2019–2020)

Märker faktiskt inte heller någon skillnad haha

1 gillning

Vad säger det egentligen?:joy:

Förmodligen att jag la 20 lök på en ny TV i onödan :joy:

1 gillning

Eller kanske tvärt om :slight_smile:

1 gillning

Nu svarar du som en politiker, helt i onödan.

Poängen är att det är helt i onödan att agera så av tjänsteleverantörerna. Det finns kngen anledning att begränsa, världen ”kaosar” inte sönder mer för att man låter bli.

Så Ditt försökt till att ta moralitetspoäng är bara låga.

22 posts were merged into an existing topic: Stora politiktråden

Lånade av Kina.

Är du lämpad att bedöma om det behövs eller inte ur ett globalt perspektiv?

Är du?

Nej men jag är väl rustad att döma dig för din småsinthet!

1 gillning

Hahahaha, nej du :slight_smile: Du är inte rustad för att döma varken mig eller någon annan. Jag har rätt till min åsikt utan att dömas av en clown som du, med din härskarteknik och som inbillad moralpolis.

Jag håller med med om att allt vettigt bör göras för att förhindra smittspridning men detta är inte en del av det. Inte ens är det en del i något som skulle kunna liknas vid ett sunt solidariskt beteende. Detta är enbart ett onödigt agerande av tjänsteleverantörerna.

Helt enig.

Om Esse är en clown vad tusan är du då? Jösses kan du inte diskutera utan att börja kalla folk för nedvärderande saker.

Du har rätt till din åsikt och jag har rätt att döma dig och kritisera dig för den - enkelt va? :slight_smile:

Allmänt dålig stämning nästa?
bild

3 gillningar

Om du öppnar ögonen så ser du att det som vanligt var Esse som tog till personangrepp, jag hav bara svar på tal.

Och då måste du sjunka till samma nivå?

Nej, du har rätt att diskutera den och till och med kritisera den. Att döma mig för den? Nej.

Du är och förblir en clown, som ständigt försöker trycka ner andra människor när du försöker förhärliga din annars tragiska person. Enkelt va? :slight_smile:

Ger oftast tillbaka med samma mynt, like it or not.

Haha du vet väl att det står “Se hur Zinned agerar” om en slår upp personangrepp i SAOL :slight_smile: