Apple-uppdateringar (2019–2020)

Profiler enligt mig är ganska så ointressant eftersom det inte styr hela tvOS utan bara för Tv-appen

1 gillning

Nää :relaxed:

Nu funkar bank id!

Beta 3 ute…

Nu dör bank id :joy::joy::joy:

Visst känns safari betydligt kvickare nu? Att öppna appar känns liiite snabbare dessutom.

1 gillning

Yes

Tror ni pb2 släpps idag? Vill eliminera lite bubbar!

Uppdateras det automatiskt eller måste man aktivt ladda ner beta 3? Hur ser man vilken man har? Upplevt en del buggar senaste dygnet i ipados som inte fanns tidigare

Automatisk uppdatering är något du själv ställer in om du vill använda dig av. Inställningen för det är på samma ställde du ser om det finns en uppdatering. För att se vilken du har är under inställningar- Allmänt -Om

Förresten så kan du inte se ifall du har beta 2 eller 3

Hej,

Det går kolla vilken man kör genom att kolla build-numret.

Inställningar / om / Programversion(klicka)

2 gillningar

Jag har “betor” på mina appleprylar. Har nog automatisk uppdatering på alla, men ser inte att någon enhet har uppdaterats till nyare beta. Min lite äldre Apple TV4 uppdaterade jag igår kväll, manuellt, till nyare betaversion…
Hittar inga uppdateringar, till iPhone 8, 8+ eller iPad… men det kanske kommer?

Har du ny profil för iOS 13, om inte får du ta bort den gamla profilen och installera en ny.

1 gillning

Tack.
Har denna: 13.0 (17A5508m).
När jag googlar uppfattar jag det som Beta 2.
Har automatiska uppdateringar på.2D0D72D3-078D-48CC-B513-492A77DDE019

Detta är samma version som jag har, kallas PB1 eller DP2 beroende på vilken profil du använder. Jag har PB1.

Känns som det är dags att lägga in public beta av iOS 13. Ni som kör nu, är det någorlunda stabilt?

För mig fungerar allt jag använder telefonen till i alla fall. Den är upplevs snabbare än förr. Kör XS Max.

1 gillning

Kör bara på iPad Pro 10.5, funkar tillräckligt bra där, men visst finns buggar.
PB1

Mail fungerar dåligt för mig (public beta).

1 gillning

Samma här, kör outlook istället nu.