Apple-uppdateringar (2019–2020)

Och nu kom 14.6 :smiley:

2 gillningar

Är det nu lossless kommer för Apple music?

Nix. Kommer nog i 14.7

1 gillning

Stödet är fullt inbyggt i 14.6 men Apple behöver släppa det server side också, vilket kommer senare. Så från iOS håll är det nu klart.

1 gillning

7 inlägg delades upp till ett nytt ämne: Siri har fått fler röster

Tråd omdöpt och redo för kommande veckor.

4 gillningar

Vad är högst på våra önskelistor?

Jag har lite dålig fantasi för sådant men här är ett försök från mig:

  1. Dynamiska widgets.
  2. Always on-skärm med väder och tid.
  3. iMessage i andra OS(skrev fel nyss)

Vad menar du men iMessage i andra OS?

Typ Android och MS.

Kommer ni dra på developer beta eller vänta till public några veckor senare?
Är ju bara i början developer kommer först, sen ligger de kloss ann.

Min plan är att stå ut till public släpps, får se hur det går med det. :wink:

1 gillning

Kommer ligga kvar på 14 på min daily och såklart 15 på utvecklar-enheten :+1:t3:

Publik beta för mig. Har kört det senaste åren. Bra att vänta några veckor efter WWDC så man slipper dom jobbigaste buggarna och ett batteri som gör att man klarar hela dagen.

2 gillningar

Har en Xs liggandes som bara dog för ett tag sen. Måste pallra mig in till Apple för att se om det går på reklamationsrätten. Isf kanske betan pker in på den :smiley:

Dream on!

:cry:

Det har ju kommit fram under Epic vs Apple rättegången att Eddie Cue redan 2013 föreslog det men blev nedröstad.

Fått alla som envisas med Android att gå över till Signal. @Hakan_Ander brukar också skriva på Signal av någon anledning. :thinking:

2 gillningar

Lär väl dyka upp på Android om de kommer på något sätt att tjäna pengar på det (nu när tjänster är viktigt).

Gud kan ändra sig. I Jona 3:10 står det: “När Gud såg vad de gjorde, att de vände om från sin onda väg, ångrade han det onda som han hade hotat att göra mot dem, och han gjorde det inte.”
:innocent: :sunglasses: