Apple TV tillsammans med AirPods Pro

Hur funkar Apple TV och AirPods Pro tillsammans?
Kan man stänga av och på ANC och de andra funktionerna?
Kommer man kunna köra Dolby Atmos från sin Apple TV till sina AirPods Pro i höst?

Svar ja på alla frågor :).

1 gillning

Kommer bli coolt som fan och köra till hösten då alltså :smiley:

1 gillning

AirPods Pros kommande Atmos-stöd är nog en game changer som ingen riktigt verkar förstå. Bara det är ju en anledning att skaffa en iPad Pro framför alla andra anledningar.

Tänk sedan om det kommer ett par riktigt fina over ear-hörlurar från Apple som en kan använda hemma i soffan framför teven. Mmmmm, kärlek!

1 gillning

Nu hänger jag inte med… Varför är det en anledning att skaffa iPad Pro?

Du kan nyttja det var du än är på en större skärm än iPhone :smiley: Den tar ju hänsyn till hur du rör iPaden och huvudet :smiley:

Jag kollar uteslutande på TV. Har inte ens en iPad. Att köpa en iPad Pro för dryga 10 papp har jag många gånger tänkt på, men insett det absurda att lägga dom pengarna på en Netflix maskin. :joy::man_shrugging:

Jo är man inte i behov av en platta så är man ju inte men ska man ha en så kanske man väljer en iPad framför andra märken om man kollar mycket på tex Netflix :slight_smile: Nog inte många som köper en enkom av anledningen att kolla på innehåll med Atmos på sina AirPods Pro :slight_smile:

Enda sättet att få Dolby Atmos med brusreducerande hörlurar på flyget tänker jag :slight_smile:

1 gillning

Flyget går ju inte nu ändå!:joy:
Så då har jag sparat dom pengarna.

Jag har ett uppdämt behov!

1 gillning