 Apple TV Remote

För er som inte uppskattar Apples egna.

bild

Beställde två tidigare ikväll :sunglasses:

Jag beställde av en polare i Schweiz för ett år sedan då den endast gick att köpa i butik där. Har inget hört från honom, glömt bort det helt. Så jag la en order, snikade till mig $2,99 i discount code som grädde på moset. :rofl::rofl::rofl:

Skärmklipp1

1 gillning

Kräks lite i munnen när jag ser den :nauseated_face:.

1 gillning

That’s what she said!

1 gillning

2015 ringde och ville ha tillbaka sitt skämt

3 gillningar

Ja, tom 2005 eller 1995, men touch ytan är så otroligt jobbig, det är en chansning varje gång man ska flytta runt i menyn. Hade varit bättre med en pekare alá iPad OS isf.

En annan sak, varför går inte markören/markeringen runt i skriva text menyn/sidan, lika så alla ikoner, hade varit smidigt att slippa dra upp eller dra tillbaka genom alla bokstäver/appar igen. Kanske ett val?
Kanske i nästa version.

(Sällan man behöver skriva något med fjärren iof)

Testat att köra kontrollen på telefonen?

Japp där kan man byta till “fasta knappar” =D =D =D skönt. Men vill ha en fjärr också.

1 gillning

Nackdelen med telefonens app är att att man inte kan styra volymen, annars är den perfekt.

1 gillning

Vill minnas att man höjer/sänker volym med telefonens volymknappar

1 gillning

Funkar det? Hade varit kanon.

Stämmer, riktigt smidigt!

Har testat detta på båda mina Apple TV men inte fått det att funka. Jag tror att det bara är vissa TV-modeller som det funkar på (inte min LG 2018 eller Sony 2016 fixar det)?

På min Samsung the frame fungerar det. Men det är ljudet på appletv man ändrar. Inte tvns utljud

I ATV inställningarna ska du ställa in att ATV ska styra tv volymen. Då fungerar det.

1 gillning

Om inte TV:n spelar någon roll borde det ju funka på min iPhone också. Det var något år sedan jag testade. Får testa igen!

Har sonos, och fungerar o höja med Apple dosan, men inte iPhone remote ?

Det är bara att ni beställer en ny fjärr så är volymproblemet löst. :joy::joy::joy: