Apple TV finns nu att ladda ner till Google TV

Från sajten:
image

Nu finns Apple TV som app att ladda ner för dig som har Google TV. Detta trodde man sannerligen inte för ett par år sedan…

Nu kan du som har Google TV ladda ner appen Apple TV via din playbutik och ta del av de serier och filmer som erbjuds där. Det går att komma åt redan köpt innehåll också samt de personliga tips som du får via den vanliga Apple TV-appen.

Skumt nog så fick jag besked om att det inte fanns några träffar för “apple” när jag sökte på min Google Chromecast med TV men vid sökning på “tv+” dök den upp…

Källa: The Ambient

 

2 gillningar

Chromecast med Google TV med Apple TV!

1 gillning

Och Google TV finns bara på senaste versionen av Chromecast eller?

Funkar stadia till Google tv?

Finns comhem till denna?

Stadia är ej ännu kompatibelt tyvärr.

Nej det skall uppdateras så det gränssnittet kommer till alla Android TV-mackapärer

Inte så inne på Android då jag har Apple överallt men i båten har jag en Xiaomi Mi Stick, kommer den få Google TV och alltså Apple TV+ eller hur fungerar det i denna världen? :blush:

Nej så bra är det inte, Apple TV-appen fungerar bara på Chromecast med Google TV-enheten. Det behöver inte vara så men det verkar vara ett val någon gjort.

Finns Comhem Play på Google tv? Tänkte min svärmor kan skaffa en Google tv ist för hennes bajs tivo

Nej.