Apple släpper uppdatering för Apple Watch

Från sajten:
image

Många är som vi dragits med batteribekymmer efter senaste uppdateringarna till Apple Watch.

Detta är Apples andra uppdatering för att fixa buggar efter det att watchOS 7 släpptes. Uppdateringen går nu att ladda ner genom Apple Watch appen på iPhone under Allmänt.

Enligt Apples information om vad uppdateringen ska innehålla så är det buggfix för att dels lösa ett problem som kunder leda till att batteriet töms snabbare och att Apple åtgärdar ett problem som förhindrade en del användare från att använda EKG-appen i regioner där appen stöds.

Apple watch

 

1 gillning

Undrar om man vågar uppdatera gen3 nu :thinking:

Jag fabriksåterställde min Watch Series 5 och det hjälpte väldigt mycket. Efter watchOS 7-uppdateringen dog batteriet efter kl 15, men efter återställningen så har jag 40-50 procent kvar vid kvällens slut.

Fick min nya AW6 igår, uppdaterade genast.
(Språkbugg?)

1 gillning

Säker på att det är en aw? :wink:
Aldrig sett något liknande och då har jag aktiverat otaliga Apple watches

Jag har väntat med att återställa efter att Apples hälsa bugg tog bort år av träning och puls från min Apple Watch. Hoppas att den här buggfixen fixar även detta

De drog 22% inatt… hade 7 timmar o /6 min sömn … ska de dra så mycket … :thinking::sleeping:

Låter galet mycket

Japp men så var de / har varit men de kan ju vara så att de ska vara så , 18 timmar e väl va dom ska klara med spec användning …

Ständiga omstarter för oss med AW3 kvarstår deppigt nog…

Då väntar jag med att uppdatera till watch7. Skriv gärna och berätta när du fått ordning på klockan.

Någon annan som inte får swipe upp/ner att fungera på klockan med WatchOS 7.0.2?
Dags för omstart kanske, det har fungerat senast i morse…

Fungerar normalt efter omstart. :confused:

1 gillning

Har du lagt in 7.0.3 ?

7.0.3 är väl inte släppt än?

Tyckte det verkade så? Läste iofs inte så noga.

Edit:

Jo det är den :slightly_smiling_face:

Ah! Bara tillfänglig för 3an. Därför jag inte såg den :smiley:

Hade inte koll på att denna var släppt, installerar ikväll.