Apple släpper teasertrailer för säsong två av ”The Severance”

Från sajten:

Den fenomenalt spännande och lite udda serien Severance handlar om ett märkligt kontor där de anställda inte minns vilka de är på jobbet, och när de går därifrån minns de inte vad de gör på jobbet. Nu är det snart dags för säsong två.

Adam Scott axlar rollen som ledare för ett team på Lumon Industries, där de anställda inte har några problem med att ta med sig jobbet hem – eftersom de inte minns vad de faktiskt jobbar med så fort de lämnar kontoret. Mark börjar dock ana ugglor i mossen och börjar ifrågasätta både sig själv och platsen han jobbar på. Förutom Adam Scott medverkar även Britt Lower, Tramell Tillman, Zach Cherry, Jen Tullock, Patricia Arquette och Christopher Walken.

Säsong två av Severance har premiär den 17 januari på Apple TV+, och återigen är det Ben Stiller som står för produktionen. Han regisserar dessutom fem av de totalt tio avsnitten i säsong två.

3 gillningar

Det känns så främmande att Ben Stiller ligger bakom denna suveräna serie. Jag säger inte att Ben Stiller inte gör bra grejer, men denna kändes så väldigt annorlunda mot det som jag associerar Ben Stiller med.

3 gillningar

Verkligen.

Läste det när 1a säsongen gick igång.

Jag undrar hur han skulle vara som skådis i serien.

Ben Stiller Dodgeball GIF by 20th Century Fox Home Entertainment

Skulle nog funka bra på firmafesten på Lumon ändå.

1 gillning

Dodgeball!!!

1 gillning

Från sajten:

Snart är det dags att återigen besöka arbetarna på Lumon Industries, som lever två separata liv – ett på jobbet och ett utanför.

Teamet på Lumon Industries behöver inte oroa sig för att ta med sig jobbet hem, eftersom de alla har genomgått en operation som delar deras minnen mellan arbete och privatliv. Så fort de kliver in på kontoret minns de inget av sitt privatliv, och när de lämnar jobbet har de ingen aning om vad de gjort under arbetsdagen.

Nu är det snart dags för säsong två, och Apple har släppt den officiella trailern som ni kan spana in ovan. Seriens andra säsong har premiär på Apple TV+ den 17 januari.

3 gillningar

Oooooh längtar :stuck_out_tongue:

1 gillning