Apple släpper Airpods Pro

Ja sa inte att nån brydde sig … enbart fakta i deras föreskrifter / rek … :man_shrugging:t2: ( inrikes usa ) …

Jag flög med Lufthansa till New York (förvisso 2016) och med Swiss tillbaka. Då skulle alla bluetooth-enheter + mobiler stängas av helt (flight mode räckte ej) över amerikanskt luftrum på både hem-och ditresan. Kanske var en tillfällig övertolkning från de bolagen just då.

Frågade ett par gånger på planen här i Europa när det var nytt kring 2017, Swiss och Lufthansa vill jag minnas, och då fått nej. Idag verkar ingen ombordpersonal bry sig. “Alla” sitter med trådlösa lurar.

1 gillning

-”tror” de var hårdare 2012-2017 … nu nämner dom de innan take off , men så många som anv så … :man_shrugging:t2:

1 gillning

Det går framåt.

2 gillningar

Det handlar inte om att tillåta BT eller inte vid start och landning. Många bolag vill inte att du ska sitta med personliga lurar på dig så du kan missa announcements om det händer något. Sedan också att de vill man ska plocka undan så mycket grejer som möjligt så det inte flyger runt i kabinen utifall något händer.

3 gillningar

Så är de säkert , men som sagt förut 2012-2015 så sa dom ju typ vid start , i högtalarna att man inte skulle ha de framme , inte nu längre ( o de här e enbart inrikes usa har aldrig upplevt / fått sån info i Europa )

Tycker dom säger det på varenda flight vid start och landning. Stäng av all elektronik eller sätt den i flight mode.

Stämmer !!- men ”förr” markerade dom bt divaces off !!

1 gillning

”Nyheter” À la Nya tider eller motsvarande.

Fast det är ju elektronik :wink:

1 gillning

Que?

Joo :joy::innocent:

Woho.

Skickad: Levereras senast 30/10/2019 med Expressfrakt

1 gillning

iJustine och MKBHD tar en titt på AirPods Pro, det verkar riktigt lovande!

2 gillningar

När jag flög ner till Istanbul bad kabinpersonalen mig att stänga av min bluetooth lurar vid start och landning. Aldrig varit med om förut…

Har beställt nu! Hade de gamla AirPods innan man de bara ramlar ur, är livrädd dessa inte ska sitta fast bra heller… beställde på webhallen så hoppas få innan helgen…

2 gillningar

Har ett stort köpsug, men imponeras och förvånas av antalet som beställt utan en susning om ljudet. 3100 för hörlurar utan koll på kärnuppgiften…:smiley:.

Köpte själv AirPods på samma sätt så här kastas tonvis med sten i glashus…:joy:. Men att så många gör det överraskar mig.

Och då har jag inte nämnt passform…:partying_face:

Hoppas ljudet är bra. Uppgivna batteritiden är rätt kass för att vara 2019. Får ta och prova ett par.

Yes!