Apple och Generositetsprincipen

Kul!

2 gillningar

Detta var ett riktigt bra avsnitt. Det gjorde mig faktiskt riktig glad av någon anledning. Härligt! :smiley:

Underbart att höra!

Ja, Jag vet inte,d et är nåt mysigt och trevlig med att höra på er. Men särskilt nu sist med er trevliga gäst. Har samma filosofi att jag gärna vill balansera diskussioner, men et var många år sedan jag orkade skriva en massa i forum och minns när man var mer aktiv. Visst detta året är lite speciellt med mina intressen som att skriva på forum, eller blogg, det har varit helt dött pga extremt hög stressnivå på jobb, men et ska det bli ändring på.

Älskade detta med fritidsgård för vuxna, ska försöka hänga mer här framöver :slight_smile:
Gillar när Esse också kommer igång med sina halvdants som är oftast balanserade. Själv varit mycket mellan android och applevärlden och jag förundras över alla kramare på alla sidor. tja det gäller inte bara i teknik förstås…
Nåja, tack för eran trevliga Bubbla och poddar.
Ha en go helg. nu siter jag här med en fin öl och installerar min nya Iphone 12 pro max. Blå. det är jul tt stycke magi den här prylen. aldrig sett nåt så vackert i teknikväg knappt. :hugs:

7 gillningar

“Le peuple n’a jamais eu autant de pouvoir que sur Internet” på gott och ont…

Härligt att läsa!

1 gillning