Apple Music visar vad du har lyssnat mest på under året

Från sajten:
image

Apple Music Replay har förnyats till årets slut och du får nu en läcker liten presentation på hur ditt musikår har sett ut.

Det är alltid lika spännande varje år att se vad det är som du egentligen har lyssnat på. Kanske det avslöjar något om dig själv som du inte trodde. I årets Apple Music Replay kollar du upp din statistik i webbläsaren. Gå till den här länken och logga in med ditt konto för att få en fin liten presentation.

Sedan kan du dela ditt resultat med vänner och i sociala medier. Om du är nyfiken på vad som har spelats mest på Apple Music under året så har Apple även släppt en spellista för det på denna länken.

Via: Engadget

1 gillning

Är mer intresserad av Wrapped :wink:


Inte överdrivet förvånad

På tiden att dom förbättrar men varför går det inte göra i appen. :man_shrugging:

Det var en grupp som gällde i år.:joy::smiling_face_with_three_hearts:

1 gillning

1 gillning

Jag har alltså lyssnat 20 gånger på ett album jag inte kan nämna en enda låt från, av en artist som jag visserligen uppskattar, men är långt ifrån topp fem.

Nåt stämmer inte.

Rolig funktion från Apple

Gillar årets förbättringar men helt vansinnigt att Apple inte lyckats baka in det i Apple Music-appen och gjort det lätt att dela på sociala medier som Spotify haft i många år.

2 gillningar

Inte särskilt förvånad.