Apple Music streamar nu i webbläsaren

Från sajten:
image

Apple har lanserat möjligheten att strömma Apple Music i Webbläsaren nu.

Efter många månaders av Beta-testande så har Apple nu lanserat möjligheten att strömma musik via deras musikströmningstjänst Apple Music.

Apple har beta-testat tjänsten sedan september och ger nu tillgång till samma innehåll som i Musik appen. På music.apple.com så går det att logga in eller börja prenumerera på tjänsten.

Apple Music

3 gillningar

Blev mest intresserad av denna:

bild

2 gillningar

För alla som inte är super-insnöade på allt av Apple så känns som en ironisk skriven nyhet. =)

Visste du inte att Thor hade en karriär inom Eurodance innan han valde psykologspåret? Han var känd i hela östra Europa som Nordic Disco God. :wink:

1 gillning

Testade nu, intressant hur dom kan släppa på en beta som är lika buggigt som betan var igår. :rofl: fick logga in och ut minst 2 gånger innan mina listor kom fram. Trycka på play, sedan vänta 10 sekunder innan låten startar. :man_shrugging:

Är @Thor ”SexySexy Dee jay” eller ”Dr Internet”?

Croatian invation

1 gillning

Mycket möjligt. Kärt barn har många namn. Har hört att han avslutade karriären med obskyr italiensk spacedisco mixad med fusionjazz och samba.

4 gillningar

Jag trodde att det var allmänt känt att jag älskat Eurodisco sedan jag var gammal nog att tulta runt på klubbgolvet!

1 gillning

bra för att det är bra :joy::stuck_out_tongue_winking_eye:

När jag även tränade lite mer än vad jag gör idag

Han är grym. Det klippet är en klassiker. :+1:t3::joy:

1 gillning