Apple lägger ner högtalaren HomePod

Idag blir det att spela på högsta nivå för att hedra denna fantastiska högtalare. En sorgens dag. :sob:

2 gillningar

Satt just och tittade på de där. Är nog lite sugen, men två och vita…? :grimacing:

Kan det inte vara så att de bara gör plats för en ny produkt? Tror att en ljudlimpa skulle sälja bättre än ett stereopar med HomePod.

2 gillningar

Två skall det vara men i svart!:+1:t3:

1 gillning

Vi får hoppas på det bästa. :crossed_fingers:t3:

Känns märkligt att ta bort en viss produkt för att bana väg för en helt annan dock. En limpa och HomePod är ju två helt skilda produkter egentligen. Jag tror denna blev yxad helt på grund av ekonomiska anledningar.

1 gillning

Vi får se vad som händer framöver. Det kan mycket väl komma en HomePod Max eller Pro också.

Riktig bummer! Jag hade mer eller mindre bestämt mig för två stycken till TV-setupen. Får hoppas på en ny produkt eller leta vidare bland andra märken.

1 gillning

Begagnade?

Nej, det är nog inte aktuellt med tanke på att de inte kommer få ytterligare kärlek från Apple med uppdatering osv…

3 gillningar

Om du bor i området och har lust med lite hittelön så är jag trots allt lite småsugen på dessa två vita begagnade, han skeppar ju dock inte till Malmö :wink:

Jo jag kan fixa det praktiska om du slår till.

2 gillningar

Stort tack, såldes dock direkt. Tack iaf :heart:

1 gillning

Dom lägger ner HomePod men säljer fortfarande den här! :exploding_head:

iPod touch

2 gillningar

Shit.

Satan alltså, gått dåligt för den.

Finns hos Fnac för de som är sugna :wink:

Jag är faktiskt lite sugen på att köpa en, verkar vara bra ljud i de rackarna

1 gillning