Apple förnyar The Morning Show

Från sajten:
image

Apple meddelar idag att en av de första serierna som lanserades på Apple TV+ förnyas och säsong tre blir verklighet.

The Morning Show förnyas och en tredje säsong kommer att komma där vi får fortsätta följa gänget som arbetar med amerikas populäraste morgonshow. Serien har mottagits väl världen över och det var nog inte så förvånande att Apple valde att förnya serien.

Utöver The Morning Show så kommer det även komma nya säsonger av den fantastiska Mythic Quest, Ted Lasso, Physical. For All Mankind, Tehran och Truth Be Told.

Läs även: Apple TV+ två år senare

Källa: Apple

1 gillning

Andra säsongen var ju bedrövlig.

Frun och jag gillade säsong 1.
Men när säsong 2 släpptes såg vi bara 2-3 avsnitt sedan slutade vi. Tyckte det blev alldeles för mycket intriger mellan rika priviligerade människor.
Den blev helt enkelt för mycket. :grimacing:

Jag såg rätt snabbt första säsongen men den andra har jag bara sett en del av hittills.

Tycker bedrövlig är lite hårt, tycker den var rätt ljummen jämfört med första. Förhoppningsvis tar den fart igen i nästa säsong.

Garanterat nedlagd efter tredje säsongen. Du läste det här först.

Andra säsongen var helt klart sämre men absolut inte dålig tycker jag. Tydligen så skrevs den ju om ganska rejält när pandemin startade och misstänker att det gjorde den mindre genomarbetad.

Och alldeles för lite Cory!

1 gillning

Det tror jag också, men tror det mer är för att faktiskt avsluta den med ett slut än att lägga ned pga få tittare.

Såg hela säsong två. Var ändå okej. Så vad säsong tre ger får man se. Men efter det kanske det är dags att lägga ned.

Vad spännande Apple TV+ gör en till sesong av något

Ja, det är inte ofta Samsung gör det. :wink:

I sure hope so…

Intressant att se fler som reagerade som jag. Gillade säsong ett men kom aldrig igång med säsong 2

Gillade första, okej andra, kommer nog inte se mer.

Ja, det är nog sannolikt. Generellt sett så tycker jag att de flesta tv-serier är för långa och nästan alltid går på tomgång under perioder. Två, ibland kanske tre säsonger är lagom för att berätta en historia. Det har blivit bättre när det är 10 avsnitt per säsong istället för 24, men det finns något tajt och bra med en miniserie eller en väl avslutat berättelse.

Håller med. Lite av en amerikansk sjuka att hålla igång serier för länge. Det är nog pengarna som styr, blir det en hit så vill de mjölka ut samma koncept för länge.
Vikings var en sådan, var 10 avsnitt per säsong och hög kvalitet. Sen vid säsong fyra tror jag det var 24 avsnitt, kvaliteten och intresset sjönk. I perpektiv borde de nog bara ha gjort tre säsonger och sen slutat.
Engelsmännen är lite bättre på det. Kan bli tre säsonger och sen läggs det ned.
Undantaget evighetserier typ “Hem Till Gården” och liknande.

1 gillning

Från sajten:


Apple släppte igår en trailer för deras fenomenala serie “The Morning Show” som snart är inne på sin tredje säsong och även denna säsong ser ut att vara fullpackad med drama.

I säsong tre av “The Morning Show” så är ett techbolag intresserade av att köpa upp hela tv-nätverket som USAs populäraste nyhetsankare jobbar på. Serien har mottagits varmt bland tittare och recensenter och Apple har redan förnyat “The Morning Show” för en säsong fyra. Har du inte sett serien ännu så är det god tid då både Steve Carell, Jennifer Aniston och Reese Witherspoon är ruskigt vassa i serien och presterar på en hög nivå.

Den tredje säsongen har premiär på Apple TV+ den 13 september lagom tills höstrusket kommer.

Jon Hamm! :tada:

De tappade mig andra säsongen.

2 gillningar

Samma här. Bra första säsong men i andra blev det lite för mycket. Framgångsrika människor som lever i en bubbla och det blev svårt att få sympati för deras "lyxproblem".:man_shrugging:
Det var känslan frun och jag hade.

1 gillning