Apple Event – California Streaming

Ingen gillar dig.

2 gillningar

För min del blir det en ny lur. 12 pro får frugan ärva……

Nu är frågan storken…… har 12 pro nu, är LIIIITE sugen på en 13 mini…. Eller blir den FÖR liten? Hur är batteriet på 12 mini, ni som har den?? Det är det som skrämmer mig lite….

13 pro eller 13 mini blir det iaf :slight_smile:

Vanlig modell av 13 duger nog

13 mini ryktas få minst en timmes extra batteritid jämfört med 12 mini. Med tanke på batteristorleken och 120Hz skärmen på Pro så kommer nog 13 Pro och 13 mini ligga rätt lika i batteritid. Men det är bara en gissning.

Den hade jag glömt. Ja vanlig 13 är kanske även den ett alternativ :thinking:

Ja precis. 120Hz lär dra en del

Jag trodde att du väntade på en iMac med större skärm.

Apple event är alltid kul. Spännande att se hur liten flärpen blir i år

2 gillningar

Appel heter en grafisk formgivare vi anlitar ibland… Kul att han aldrig gör dig besviken. Bara du inte ger oss mer detaljer så är allt lugnt…

1 gillning

Tror jag behåller 12an i år.

Har en AW6 men blir det ny design så byts den nog ut :slight_smile:

@Randomdude vi får nog vänta på en M2 tills dagen efter din ångerrätt gått ut på M1an.

2 gillningar

Det gör jag! Det var mest ett skämt riktat mot @Randomdude då han precis har köpt en M1 Mac mini :stuck_out_tongue:

2 gillningar

Behöver en ny iPhone så mest pepp över den.

Jag är mest pepp på klockan eftersom jag behöver byta min series 3 :star_struck:

1 gillning

Klart pepp men inte superpepp. Ska vare sig byta telefon eller klocka. Hustrun ska dock få en ny telefon. Jag väntar på MBP 14” M2/M1X.

Men det stora problemet är ju att det är en viktig fotbollsmatch samtidigt, så jag kommer kolla i efterhand. Eller parallellt. Men kommer @Esse och @Thor göra en livekommenterad podd?

1 gillning

Köpte Edition av AW 6, tänkte att den inte kan bli bättre så lika bra att gå på titan. Och så byter Apple design!?

Får bli en ny Edition och nu ska den hålla många år. :sweat_smile:

1 gillning

Okej förstår. :relieved

1 gillning

Det kommer vi.

Än har jag dock inte löst hur min son ska komma hem från fotbollsträningen

1 gillning

Uber?

Noll pepp här, satsar nästa år istället. :joy:

1 gillning

snart göbbar!

1 gillning