Apple Event – California Streaming

Men (även om jag gissade att det var iPhone,  Watch event…)

Vvvvvar är min 14" MBP 🥲

Vad jag förstår finns det inte stöd för dubbla e-sim utan bara ett fysiskt och ett e-sim samtidigt.

3 gillningar

Sade man något om snabbladdning via kabel eller magsafe mm, missade nog det

Vad jag kan läsa mig till är det inget nytt där utan dom laddar likadant som 12:an

Får säkerligen mer info idag, men inriktat mot företagskunder. Håller lite koll på privata abonnemang också! :slight_smile:

2 gillningar

4 inlägg delades upp till ett nytt ämne: Apple Watch Series 7

Du är så kåt på din laddning du. Skulle säga att majoriteten klarar sig över dagen på en laddning och laddar över natten. Så det är nog inte många som är betjänta av snabbladdning.

4 gillningar

Okej, jag hade ingen hidden agenda med min fråga. Var helt enkelt nyfiken då jag nattade min dotter mitt när iPhone presenterades. Hade jag velat ha en annan typ av diskussion så finns det andra trådar och jag respekterar denna tråden. Nu svarade andra medlemmar istället, vissa vill föra en diskussion

2 gillningar

Det beror på hur du definierar snabbladdning :slight_smile:

Naturligtvis :slightly_smiling_face:
Men i detta fallet undrade jag bara om Apple sade något om saken på presentationen

Njet!

1 gillning

Apple föredrar nog att optimera för batteriernas livslängd istället för herrejösses snabbladdning.

3 gillningar

Verkligen - aldrig förstått Android-tillverkarnas tävling i att ladda snabbast. Är ju fulladdat oavsett när jag vaknar.

4 gillningar

Säger inte alla brandsäkerhets kunnare att man inte ska ladda luren på natten?

2 gillningar

Bättre med @Sevis’s filosofi, ladda ur snabbast. :joy::joy:

Har svarat i Apple vs resten tråden :slightly_smiling_face:

Är det verkligen en grej?

Ja men hur många gånger telefoner tar eld egentligen av alla miljoner gånger som laddas under ett år?

1 gillning

ja men hur många gånger dör barn genom att man lämnar motorvärmar sladden inkopplad?

4 gillningar