App som visar hur många watt iPhone laddas med?

Finns det någon app så man kan se hur många watt en iPhone suger i sig för tillfället?

Nej, det går inte att göra en sådan app med befintliga API:er.

Det du vill ha är någon sådan här:

1 gillning

Finns ingen sådan API. Men man kan med lite matte och historik göra en estimering på hur mycket som går in nu.

På fredagar har vi 30minuter Challenge på jobbet där man på 30minuter ska utföra en uppgift. Den har varit med som en tävling.

Exakt men tänkte att det kunde finns som app så slipper man en extra klump för att få helt onödig information..:sunglasses:

Det är egentligen helt onödig information. Just nu tyckt jag dock att det gick sjukt långsamt fast att jag använder en 20W laddare. Men den satte fart efter ett tag.

ibland är det kul med onödiga saker :slight_smile:

2 gillningar

Exakt. Särskilt om de knappt kostar något.

Det är ingen onödigt information. Det kommer att hålla igång din hjärna med en massa frågeställningar varför blir det så här? :joy::joy::joy:

1 gillning

Och tvinga er svara på frågor..:sweat_smile:

1 gillning

Exakt. Vi vet vad det innebär när du skaffar nya prylar. :joy::joy:

1 gillning

Bara att vara redo..:sweat_smile:. Appropå det, tror du att du skulle kunna tänka dig att kolla om det kommit in avgassystem till SAABen, 9-3 Aero Cab -04. På bilden du visade syntes det att du kan behöva lite sysselsättning..:sunglasses::sweat_smile:

Om det inte finns, kan man nödlaga med att svetsa på en lite plåtbit tror du? Just nu spinner den tyst som katt, men när man minst önskar det lär den väl börja låta som om man har en liten manlighet och har behov av en ljudlig bil…

1 gillning

Kollar upp det.

2 gillningar

Coconut Battery för macOS kan visa, om det är rätt och riktigt har jag inte kollat.

Mätare som Zop visar är ett alternativ. Jag har en kabel med liten display inbyggd i ena kontakten.