Anställd hos Apple utsatt för trakasserier

Hmm…

1 gillning

Först Blizzard, inte lätt att vara svinig chef nu för tiden… :scream:

2 gillningar

Det är därför jag har förbjudit @DennisKlarin och @Sevis att skaffa Twitter. Alla klagomål får enbart vädras på [email protected]

1 gillning

Apples klämkäcka attityd utåt har ibland fått mig att tänka på sci fi-serien V. Men vad vet jag.

Tänk bara på hur hyllat Blizzard var, guds gåva till alla spelare och släppte bara spelen när de var klara.
Gick ganska snabbt utför och nu har de sämre anseende än EA hade när de var som sämst.

1 gillning

Skulle Apple vara skonad mot dåliga Äpplen?
Kanske svårt att förstå men det är stor skillnad mellan olika länders företagskultur.
Företaget jag jobbar för har danska ägare och det är STOOR skillnad mot hur dom behandlar och värderar arbetare.

2 gillningar

Med ett företag med 150 000 anställda är ju chansen stor att det finns rötägg. Svårt att ha koll på alla avdelningar runt om i världen.
Det som är anmärkningsvärt är ju att hon påtalat detta flera gånger och inget verkar ha hänt.

6 gillningar

När problem blir lite större är det ju ofta två som felar vilket blir 1+1=3. Skitstöveln/arna och en mellanchef som inte har förmågan att ta tag i det.

1 gillning

Sextrackaserar du @DennisKlarin mycket? Han är ju rätt läcker iofs!

1 gillning

Inte helt omöjligt faktiskt!

1 gillning

Du skulle bara veta! Hur kan man motstå detta?

5 gillningar

Det är därför du är så rädd för Södermalm. Du skulle inte kunna låta bli att kladda.

3 gillningar

Du skulle bara veta!
Och tack! :slight_smile:

1 gillning

Ja, läckrare blir det ju inte!

1 gillning

Men tillbaka till grundfrågan. Jag har mött så många mellanchefer där alla aktiviteter bara handlar om att få mer prestige, fel måste skyllas på andra, släppa kontrollen går inte, folk skall tryckas ner.

Empatin saknas.

5 gillningar

Finns gått om empatilösa 30+ mellanchefer :roll_eyes:

Hur menar du?

Av alla mellanchefer jag haft de senaste 20 åren så är de sämsta 30+ snubbar som bara tänker på sin karriär.

Sparka neråt och slicka uppåt. Så funkade det på Tieto och Evry. Misstänker att det fungerar likadant nu när de gått ihop