Anrikt Apple- och teknikcommunity lägger ner

Nej men de är offentliga personer på ett helt annat sätt.

Nej, alla ovan representerar företag och organisationer…

Det finns en exceptionellt stor gradskillnad mellan Geeks och Socialdemokraterna.

Inte ett dugg. De är båda Vänstervridna tom :stuck_out_tongue: haha

1 gillning

SD är vänstervridet i din värld min vän.

Det är de, gammalt arbetarparti. Arbetare gillar inte global konkurrens. Det är därför så många från LO röstar på dem

1 gillning

Bara för att man inte gillar den ena eller den andre behöver man inte kalla folk för idioter eller bakom flötet. Gå vidare och fokusera på folk man gillar istället.

Gick ”vi” inte ifrån fb så ”vi” kunde prata som vi ville ?.. luften e ju fri ändå , företag organisationer måste väl få kritiseras mena ja …

1 gillning

Det är skillnad att prata om företag och att namnge en mellanchef vid namn och säga något okonstruktivt om den.

2 gillningar

Kritik och kalla folk för det ena och andra är två helt olika saker. :wink:

1 gillning

Nja vet inte de ja så fort se finns offentligt så skrivs de ju mer om personen i fråga än själv bolaget , men ja vet - pers angrepp e ju inte så kul dock inte förbjudet …

Jag tycker DNs chefs redaktör Peter Wolodarski är lika knäpp som Sweclockers, var drar man gränsen för offentlig person? I min värld är alla som är alla officiella personer inom företag och organisationer publika personer. Det gäller även mig själv när jag representerar mitt bolag… Hugo Jacobsson får stå för sina fel publikt helt enkelt. Det är min åsikt

1 gillning

Håller faktiskt helt me dig där , även fast ja aldrig brukar skriva namn … men JAG tycker inte att de inte är nå fel i det !

1 gillning

Jag brukar inte vara sådär hård, men jag har blivit så sjukt dåligt behandlad av dem så fuck them helt enkelt :smiley:

4 gillningar

Då förstår jag dig ännu bättre .

1 gillning

Det är väl klart att man få kritisera Geeks och deras affärsstrategi. Men det leder ju ofta ingenstans att bara skriva att folk är idioter. Att kritisera eller ta kritik så länge den är konstruktivt är ju guld värt.

Tråkigt att de lägger ner, har ju inte riktigt kommit över EPOTs nedläggning ännu! :cry:

1 gillning

Exakt. Kommer kännas tomt utan både EPOT och 99 podden.

Kan ni se till att man kan blocka folk? En av de största anledningarna varför jag sällan är här är pga Anders Trollet Malmgren. Finns ingen värre person än honom på alla olika forum.

4 gillningar

Det är ju inte mycket till leverans i din verksamhet heller.