Annons: Vinn en Roborock-dammsugare till jul!

Från sajten:

Trodde ni att det inte skulle bli någon jultävling signerad Peter Esse i år? Johooo då! Tillsammans med Roborock lottar jag ut deras två senaste modeller: robotdammsugaren S7 inklusive den självtömmande laddningsstationen (S7+ till ett värde av 7 990 kr) och den sladdlösa skaftdammsugaren H7 (värde 3 990 kr).

För att tävla och delta i utlottningen av en dammsugare eller båda två behöver du göra tre saker:

  • Svar rätt på frågan i videon för respektive dammsugare. Du kan välja att svara på båda frågorna och öka dina chanser att vinna.
  • Prenumerera på min Youtube-kanal. Det gör du genom att klicka på “Prenumerera”-knappen när du tittar på videon.
  • Följa Roborock Sverige på Facebook.

Behöver du hjälp med svaren till frågorna? Spana in följande videoinslag

Mer information om dammsugarna kan du läsa på Roborocks hemsida.

Fullständiga tävlingsvillkor finns i videoinslaget.

Tävlingsregler

  • Du deltar genom att prenumerera på min YouTube-kanal, följa Roborock Sverige på Facebook samt svara på frågorna för respektive dammsugare .
  • Endast ett bidrag per person och dammsugare (Du kan alltså vara med och tävla om båda dammsugarna – dock har du bara möjlighet att vinna en av dem)
  • Priserna lottas ut genom slumpen.
  • Vinnarna presenteras måndagen den 20 december 2021.
  • Vinnare har 3 dagar på sig att svara med postadress annars lottas vinsten åter igen.
  • Alla personuppgifter raderas senast den 30 januari 2022.
  • Läs mer om lotterier utan insats hos Spelinspektionen.
  • YouTube varken stödjer eller vet om denna tävling.
2 gillningar

Roborock S7 har vibrerande mop och kan lyfta upp mopen.

Roborock H7 väger 1,46kg

Roborock H7 väger 1,46kg.

Roborock S7 har vibrerande mopp och kan lyfta upp moppen.

Vilka vann? Har inte sett någonting än?

Det är utlottade och vinnarna står i beskrivningen :slight_smile:

1 gillning