Annons på Tradera

Lagt ut min XS Max på Tradera. Kul att det finns dem som på allvar tror att det kan vinna den för 1 kr. :joy:

Sedan de som hör av sig och vill att jag ska sänka “köp nu” priset så att de kan köpa den.

2 gillningar

Har du en länk?

Trodde inte man fick lägga in sånt. Lite dumt att skalet blev första bilden :crazy_face:
https://www.tradera.com/item/456180078

Gör om, gör rätt. :slight_smile:

Svårt när anonsen är startad…

Kan du inte ta bort bilderna och lägga in de igen?

Nope! Du kan endast lägga till tilläggs text och ändra geografiskt område för anonsen.

Där ser man, trodde man kunde lägga till bilder om någon önskade flera t e x.

heheh, ja tokigt :slight_smile: Klart man får lägga in!

Får väl hoppas att folk fattar och bläddrar vidare bland bilder. Det står ju i rubriken vad det är. Vore ju synd att skänka bort den. :wink:

Det är nog lugnt, den kommer gå för ungefär samma som övriga iPhone Xs:or

Kunde inte släppa det, så nu är den fixad.

https://www.tradera.com/item/456454807

1 gillning

Hur fixade du?

Hackade mig in :wink:. Nä då. Det går att få en annons nedplockad om den som leder budgivning godkänner.

Ah, ja det har jag givit upp sedan länge jför det är alltid någon annan som börjar leda när den andra väl kontaktar kundservice.
De borde ha ett smidigare system för det där.

Mmm så är det ju, men jag hann och högsta budet va på 6 kr :joy:. Hon i kundtjänst skulle ta saken vidare…

Nu tuffar det på lite bättre i budgivningen. Får se vad det landar på :slight_smile:

1 gillning

He he, ja folk blir som tokiga så fort man skriver Iphone. Jag sålde en 6S med dåligt batteri för något år sedan. Jag l ut den rejält billigt på FB marketplace och folk skrev som tokiga och försökte pruta på ett redan lågt pris med det ena skälet tokigare än det andra till varför just de behövde ha den nästan gratis. :grinning_face_with_smiling_eyes: Jag har inte vart med om en sådan cirkus sedan jag la ut min bättre begagnade Skoda Octavia RS för några år sedan. Då var det likadant. Den ena dåren värre än den andra försökte med skambud och diverse bytesförslag. :rofl: Vissa saker drar väl till sig en viss sorts spekulanter antar jag.

Dock är det trista med det hela att sådant folk får mig att dra mig från att sälja på Blocket, Facebook marketplace m.m ibland. För ibland bara orkar man inte med alla oseriösa människor! :confounded: