Annons: Nya smarta säkerhetskameror till pangpriser!

Hela detta inlägg är en annons för Webhallen
Från sajten:
image

Vi har precis fyllt vårt lager med nya fiffiga kameror från IMOU! Det här är övervakningskameror som passar dig som vill bygga en smart säkerhetslösning utan att det ska kosta skjortan. Som inte det vore bra nog, kickstartar vi såklart med en REA!

Spana in kameror från IMOU till riktigt schyssta priser hos Webhallen!

Några coola modeller från IMOU är bland annat Bulb Cam. Den skruvas direkt in i en vanlig E27 lampsockel så du slipper att ladda batterier eller dra långa strömkablar. Sjukt smidigt!

En annan favorit är Ranger Dual som har två kameror i ett! En fixerad lins samt en rörlig med automatisk detektering av både husdjur och människor. Allt i ett litet och smidigt format som är lätt att placera.

1 gillning

Nice! Sjukt smart med lampsocket! Fungerar med homekit?

USB-C? (Den som inte är i lampsocketen alltså. )

Det ser så ut.

Finns det någon kamera som verkligen fungerar med HKSV ?

Har två Logi Circle 2 som funkar stabilt men man kan inte räkna med att HKSV spelar in allt som förväntat. Ofta så skiter den i att spela in händelser som helt klart borde ha registrerats, så det går inte att lita på som övervakningslösning tyvärr. Finns många trådar på nätet om detta.

Finns många som stöjder homekit. har aldrig provat. Har du haft problem?

Kameror med HKSV förlorar kontakten av och till. Först trodde jag att det berodde på något problem med mitt Wi-Fi men en googling lärde mig att det är många som har problem. Verkar som att något som såg mycket bra ut i teorin inte fungerar så bra i praktiken.
De kameror jag testat med är Eufy och Eve.

Stödjer Homekit och stödjer HKSV är inte samma sak om jag minns rätt. Viktigt att tänka på om man tänker köpa.

1 gillning