Annons: En perfekt kompanjon till gamingdatorn!

Från sajten:
image

Just nu kan du fynda den prisbelönta gamingskärmen 27GP850 från LG! En 1440p-upplöst 27-tummare med upp till 180 Hz uppdateringsfrekvens, som inte bara uppskattas av våra egna medlemmar utan också testande medier.

Ta mig till Webhallens REA på LG 27GP850

LG 27GP850 kommer även med den egenutvecklade skärmtekniken Nano IPS, som har en responstid på 1ms och stöd för både AMD Freesync och Nvidia G-Sync.

Vad är Nano IPS?

Nano IPS är LGs vidareutveckling av IPS-tekniken. När den används på en LED-bakgrundsbelysning på en IPS-skärm får den ett bredare färgomfång på upp till 98% av DCI-P3 (~135% sRGB).

Utöver våra egna medlemmars lovord så rekommenderas LG 27GP850 både av Prisjakts experter, och den har fått hela 8,5 poäng i gamingkategorin av skärmtestarna på RTINGS.

En riktigt bra gamingskärm helt enkelt, och just nu till ett riktigt bra pris!

Bra pris? Eller är det något annat som säljs hos ComputerSalg, Amazon, CDON, Proshop etc?

1 gillning

Jag köpte denna skärmen till grabben på BF för 3390 kr.

Några hundringar billigare nu iallafall. Webhallen drog ju igång mellandagsrean idag. Så kollar du nu så kostar den 3390.

...dvs samma som för en månad sedan :wink:

Japp. Var den nåt att ha förresten?

Jag har inte själv suttit så mycket med den men det lilla jag har sett så verkar den kanon. Grabben är väldigt nöjd iaf :slight_smile:

1 gillning