Amazon Prime Day 2022

En DeWalt skruvsats så långt. :joy:

2 gillningar

Dremel skruvstäd

3 gillningar

Sitter på stranden och råkade klicka hem en drönare.

5 gillningar

Apple säljer ut MacBook Pro 13 M1 via Amazon.

och Intel för den som behöver mer värme i livet

2 gillningar

En herrans massa gratisspel via Amazon Gaming för Prime-medlemmar.

Perfekt för @katho att klicka hem en Intel-Mac nu och ersätta sin PowerBook. :sweat_smile:

1 gillning

Har en pryl jag vill köpa som inte är med i PrimeDay, Tror ni den kan hamna där eller är det lika bra att köpa ändå innan den tar slut?

Givet köp! :joy:

2 gillningar

Hatar när man ”råkar” klicka hem grejer :sweat_smile:

1 gillning

Tackar... behöver en till. :joy: Nu är bara problemet vilken färg, blå eller lila.

Vi fick ett underlag först och sedan kollade jag med länkarna igår på sidan innan jag publicerade. Huruvida dessa ändras eller inte kan jag inte svara för. Den procentuella rabatten togs bort av mig tidigare idag så mycket mer kan inte göras i nuläget - tyvärr.

1 gillning

...men jag uppdaterade priserna för tado° men som sagt, de är nog lite dynamiska känns det som :slight_smile:

Men barnen har väl växt upp sen ios10? :slight_smile:

Akta dig @Thor, vi köpte en enklare mätare på Amazon för några år sedan och vi får fortfarande mail från Amazon där de undrar om vi vill kontakta eventuella köpare och berätta vad vi tycker om den. :joy::joy:

Den lila är riktigt snygg!

Stor familj och många nya barn som ska vägas :grin:

1 gillning

Har auto på att alla Mail från amazon går till skräp.
Registrerade en echo sen fick jag Mail varje vecka om att hålla mig uppdaterad på Alexas senast ordförråd :frowning:

1 gillning

Beställde den lila faktiskt, blå är min favvofärg men den lila tilltalade på ett annat sätt! :thinking:

2 gillningar

Varför avregistrerar du inte de utskicken du inte vill ha?

1 gillning

Vet inte hur många gånger jag klickat ur det här
Men något gör jag fel för att de är alla ibockade när jag återvänder till sida

1 gillning