Amazon Prime Day 2022

Från sajten:
image

Amazon Prime Day är en köpfest som återkommer årligen på den populära shoppingplattformen. Nytt för i år är att Prime Day är officiellt i Sverige för första gången sedan sajten lanserades här 2020.

Under två dagar, den 12-13 juli 2022 hålls Amazon Prime Day på Amazon.se vilket innebär att de användare som har ett Prime-medlemskap kan göra riktiga fynd på allehanda produkter. För dig som inte riktigt vet vad ett medlemskap innebär så får du för en fast månadskostnad tillgång till kostnadsfria leveranser på det som säljs på plattformen (märkt med “prime”). Du får också Amazon Prime Video som är en streamingtjänst samt tillgång till Amazon Gaming som ger dig åtkomst till Twitch och en mängd andra spel. Sist men inte minst får du även 30 minuters förtur till alla erbjudanden under just Prime Day.

Är du på jakt efter erbjudanden på Prime Day 2022 så har vi samlat ett urval här:

Smarta hem

Ljud & bild

Hemmet

1 gillning

Netatmo Smart Smoke Alarm, 10 Year Battery Life, Automatic Test, Smart Fire Alarm Without Home Automation Box, EN14604 Certified, NSA-EC https://amzn.to/3Ph5uUJ

Har lagt till den i listan, tack! Plus lite mer :slight_smile:

Aarke Carbonator 3 svart. Ord. Pris 1 599 kr, nu 1269,99 kr. Länk

Meross MSS620HK Utomhusuttag, 220 V, Svart, En Storlek

https://www.amazon.se/meross-MSS620HK-Utomhusuttag-Svart-Storlek/dp/B081QDK216/ref=pd_cart_rp_2_2/260-4837234-3388167

Jag är sugen på den här omron evolve en blodtrycksmätare

@Thor, för det priset får du nästan en Withings BPM Core :astonished:

Jag är fortfarande sur på Withings efter att de lämnade sin barnvåg utan möjlighet att använda efter iOS 10

Båda synkar till Apples hälsa. Omron synkar till Google Fit och Samsung Health också (vet inte hur det är med Withings)

Det märks att Bubblan har funnits några år och att vi åldras med den..:sunglasses::sweat_smile:

1 gillning

Hypokondrikers våtadröm.

2 gillningar

Hahaha! Ja verkligen! Jag har fortfarande ganska bra blodtryck. Men gillar ju att se trender över perioder och desto mer data jag har desto roligare blir det.
Nu ska jag börja lämna blod hade jag tänkt, och då vill jag ha koll på vad som händer med puls och blodtryck.
Har en gammal omron på jobbet. Men den synkar inte till telefonen.

1 gillning

Jag använder faktiskt blodtrycksmätare i jobbet. En vanlig föreställning är att oro (negativ tankeverksamhet om framtiden) är dåligt för blodtrycket. När sanningen snarare är tvärtom. Men det behöver patienterna få testa själva.

4 gillningar

Ah då så. Approved :+1::heart:

1 gillning

Det här ser ju bra ut. 2575 kr.

Det där måste väl ändå vara dagens största understatement :sweat_smile:

Jag har (hade) förhöjt blodtryck. Äter numera (sen två månader) en blodtryckssänkande tablett varje dag. Man känner sig gammal minst sagt. :triumph: :blush: :laughing:

1 gillning

Tycker inte jag får de priser som angetts?
Klickar jag på ovan får jag upp:

Verkar vara fler som inte stämmer?

Bättre med 1537 än 1919. :slight_smile:

1 gillning

PlayStation 5 kontrollen, fungerar även till iOS numera ju

2 gillningar