Allt som Apple inte presenterade den 15 september 2020

Hoppas att det inte stämmer att den midnattsgröna försvinner på Pro-telefonerna.

Den blir nog blå istället :wink:

Får se hur den ser ut först. :slight_smile:

Det var nog förra årets färg och i år blir det blå.

Det är typ samma. Det som är positivt nu är att dollarn är bättre för oss svenskar. Märktes på nya Watch som släpptes med några hundralappar billigare pris än innan. :+1:t3:

1 gillning

Tyvärr så är det nog så. Ibland så har de lagt till en färg så att man kan visa att man har den senaste modellen så jag hade hoppats på nåt sånt.

1 gillning

Tycker med den gröna är jäkligt snygg, och hade också hoppats på att den skulle komma till pro’n. Men nu det får väl bli en svart eller vit som vanligt :see_no_evil: (känner inte att blå är färgen för mig)

Jag tror också att det är det här vi kommer få se

Jag vill ha en ny Apple TV!

2 gillningar

Ja, jag med! Men tror faktiskt inte den kommer idag, tror de släpper den online bara. Är en så liten uppdatering.

Håller tummarna för att den dyker upp på sidan snart

1 gillning

Det är ju ett blandat när det gäller rykten om nu ATV. Allt från liten bump på processor och lagring till en enhet som ska klara konsol-liknande spel med ny kontroller.
Mitt tålamod fylls på lite varje gång det kommer ett nytt rykte men snart är måttet rågat och jag kommer vika mig och köpa nuvarande modell

Det var ju “imminent” förra hösten med, jag höll ut till januari i år.

Köp den nuvarande, så kan vi vara säkra på att de släpper en ny version som vi andra kan köpa :wink:

2 gillningar

Om man inte “vet” att det faktiskt kommer en ny snart, så säger jag alltid att man ska köpa det som finns tillgängligt. Det är ju rätt tacksamt att sälja Apple-enheter begagnat med, om man nu skulle vilja ha det senaste.

T.ex. jag beställde en i9 16" MacBook Pro i helgen, fast jag hellre hade väntat på en med Apple-processor men jag behöver en ny laptop nu och kan inte vänta.

1 gillning

Speciellt eftersom AppleTV är så billig…

Jag känner inte att det är någon brådska med dessa, mer orolig för “A few key features have now been cut”.

1 gillning