Allt som Apple inte presenterade den 15 september 2020

Låter rimligt, ja :+1:t2:

1 gillning

Vilken iPhone 12 kommer du skaffa?

  • iPhone 12 mini
  • iPhone 12
  • iPhone 12 Pro
  • iPhone 12 Pro Max
  • Ingen

0 röster

Tror att det blir en 12 Pro, men möjligvis en Max. Vi ska få iPhones av jobbet runt december så får vänta lite :smiley:

1 gillning

Blir en max för min del, allt annat är för litet. Har testat allt mellan iPhone SE 1st gen till iPhone Xs Max och Max är den enda som inte känns liten.

Har för tillfället en iPhone Xs.

Vem vet , kanske ingen som får innan december :man_shrugging:t2:

1 gillning

Nu är du lite väl negativ va? :wink:

1 gillning

Haha , ja skulle ju helst ha haft den igår … nu intalar ja mig själv att de kanske inte blir innan dec , de blir ju så mycket roligare då om den skulle dimpa hem innnan de då :heart_eyes:

1 gillning

Sant! Jag kanske får den först av alla :smiley:

2 gillningar

I år blir det svårt. Vill ha en 12 Pro. Men säg att arbetsgivaren betalar en 12:a, nöjer man sig med det då…? Är Pro värt 15´? Antingen gratis fr arbetsgivare eller betala fullpris privat…:grimacing:

1 gillning

Kan du inte bara betala mellanskillnaden om jobbet inte vill betala för en max?
Vi har så att jobbet bidrar med en summa pengar till telefon och vill man ha något extra som tex en PRO Max så drar de mellanskillnaden på lönen.

2 gillningar

Så har vi med :+1:t2:

Det kanske man skulle genomföra…!?! Frågan är om vi kommer tycka att det är för administrativt belastande?

Har du samma lur privat som i tjänsten?

Blir alldeles till mig om detta stämmer :crazy_face::rofl:

3 gillningar

En fråga, vem äger då mobilen, din arbetsgivare eller du. Tex om den blir stulen eller något annat?

Stämmer nog bra :slightly_smiling_face:

De där e väl de som sagt e tag nu så de räknar ja me, dock så räknar ja me o få luren slutet på nov början på dec så blir man inte så ledsen om de skulle bli så

1 gillning

Jag hatar att ha två telefoner och sedan iPhone 7 har jag med gott samvete inte kunnat ta ut toppmodellerna. Så ja, samma telefon och det har nu i två år varit min privata. Med e-sim fungerar det något sådär.

1 gillning

Är det bara jag som tror att 12 mini kan bli riktigt populär?

Antagligen är det så. Utav någon, för mig outgrundlig, anledning så vill folk ha så små enheter som möjligt…