Allt om Volvo EX90

Tycker den ser supertrist ut om man jämför med hur moderna många andra elbilar ser ut.
Känns som den är "designad" av folk som jobbat med petroleumbilar länge länge.

Jag skulle aldrig orka vänta på någonting man köper i över ett och ett halvt år. Kommer vara omodern redan vid leverans?

Jag tycker fronten är helrätt. Det är ju den jag saknar på XC40n då både XC40 och C40 har vad som ser ut som en eftermonterad lucka. Vilket det ju också är :slight_smile:

Nej men FÖR människor som kört petrloeumbilar väldigt, väldigt länge.

2 gillningar

18månaders leverans. Så blir väl 20månaders leverans. Då har vi troligen bara ett barn kvar hemma så känns lite stor....

Så stårkvar med polestar3:an.

2 gillningar

Stackars jävel!

why the hate???? :broken_heart:

10 km/h snabbare än min gamla 244 L i medvind. Nästan tre ton att försöka klistra fast i kurvorna kräver typ 325:or runt om, kanske bäst att hålla sig till svenska vägar då. Låter som en internationell flopp faktiskt. I tex norra Polen är det 170 som gäller om du inte vill hålla 80 i lastbilsfilen, tänker att 120 kanske inte är internationell topphastighet bara för att Sverige har det.

Haha, det var ett omvänt sätt att säga att det inte är så synd om dig att stå kvar med den fina bilen :slight_smile:

1 gillning

Va bra...då älskar jag dig igen <3

Suget är totalt...................................nere på noll.

Köper mig en ny diesel 2030 sen kör jag med den tills polisen lägger ut spikmattan. :joy::joy::joy:

5 gillningar

Va?

Det är deras slogan för bilen.

Så åbäket väger inte långt från 3 ton, 2818 kilo. Typ 500 kilo mer än Tesla Model X. Hard pass på den.

Då undrar man ju lite vad polestar3 kommer väga eftersom de är väldigt lika.

Lättviktare, 2584kg.

1 gillning