Haha ja kanske det
Svåra val. Oavsett är den iaf lättare och mindre att ha i fickan 
Försöker du övertala dig själv eller oss andra? 
Kommer om några år en vikbar iPhone 
Finns det en efterfrågan på vikbar iPhone?
Jag klämde på en fold3 i telenor butiken under tiden jag väntade på det skulle bli min tur, kände inte direkt något sug efter en vikbar skärm.
Däremot tyckte jag inte man såg böjen alls i verkligheten som man gör på youtube recensioner.
Efterfrågan vet man ju inte, skulle man gå på hur många på internet som ville ha en mini så skulle den ju vara en försäljnings succé men så blev ju inte fallet. Det man vet är att Fold 3 och Flip 3 säljer bättre inledningsvis än S serien och definitivt mot Note serien. Men en vikbar iPhone kannibaliserar nog på iPad mini och iPhone mini. Sedan är Apples aproach att sälja så många olika produkter till samma kund
Om nu Apple gör en så kommer dom göra det rätt. Som med mycket annat så är inte Apple först men bäst
Hur många ville ha en mini på internet?
Behöver iPhone mini vara en succé? Det handlar snarare om att täcka upp ett kundsegment som inte är intresserade av en större mobil. Finns inte Apple där kanske de väljer ett annat märke.
Övertygad om att de flesta finner fold3 som alldeles för tung. Det säger jag som har en 12 PRO max.
Jag vet. Fold3 är inte gjord rätt enligt min mening.
Klart den inte behöver men vad som är fakta var att Apple trodde att de skulle sälja fler 12 mini än de gjorde. Vi får se hur det är med 13 mini
Hur är den där artikeln fakta?
" The warning signs began when Apple was believed to have shifted production"
Vi får instifta ett nytt ord.
Paofakta:
När du hör rykten och vilda gissningar och presenterar dessa som fakta
Bra recension men trääääligt intro. 

Kul att vi fick en förklaring på varför grabben inte var klippt. 

Om nu Pegatron som sätter ihop skiten säger att färre vill ha dem så anser jag det vara fakta
Nu länkar du en artikel som baseras på Digitimes artikel som ligger bakom en paywall men det lilla jag kan läsa av den så står det:
Pegatron has seen a slowdown in orders for the iPhone 12 mini as sales of the model in the US and Europe are affected negatively by the COVID-19 pandemic, according to industry sources..
Oavsett vad så är ju fortfarande din kommentar som jag först påpekade lika felaktig fortfarande. Du skrev “Klart den inte behöver men vad som är fakta var att Apple trodde att de skulle sälja fler 12 mini än de gjorde. Vi får se hur det är med 13 mini”
Vart i dina länkar framgår det att Apple trodde att de skulle sälja fler iPhones än vad de gjorde?
Trevlig film/recension!
Vilken widget har du som visar tid och datum?
Tack!
Här har du widget!
Det är inte fakta, det är paofakta