Allt om iPhone 13-serien

Yes :slight_smile:

1 gillning

Kör

1 gillning

Tänk när de kan möblera så pass internt i bodyn att de kan frigöra hela djupet i den övre delen från annat och helt kunna viga den volymen till kameradelen. Plats för både mer glas samt att de kan husera inne i bodyn istället för att bygga på utanför.

Perfekt.

Tänk om @Randomdude hade fått ett sådant val, det hade ju hunnit bli torsdag innan valet ens hade gjorts :wink:

Jag är nöjd med valet med 13 Pro Max

Undrar om NoN får in butikslager idag? :thinking::thinking::thinking:

Säker??? :wink:

De pratade om det i senaste Accidental Tech Podcast. Att det förmodligen blir någon form av periskoplösning, som du nämner, där kameran går in i kroppen på telefonen.

Ska du inte beställa en av varje och klämma och känna innan du tar ett så viktigt beslut? Tänk på att du inte ska köpa något på ett helt år sedan.

Det är fine. Är en pro människa som gillar Max storlek :wink:

Gött får den på fm :slight_smile:

Någon som vet hur snabb processen är att beställa via NoN och SAMTIDIGT ansöka om deras kort så man kan lägga betalning på upp till 60dagar?? Hinner en sådan beställning gå igenom idag tror ni??

De har väl betalning via Resurs Bank (har 60 dagar) utan att man skaffar deras kort?

Ja fast redan blivit två Uc därifrån med tanke på mina skärmar. Är det inte ”dåligt” hatt få för många UC? Var väl så förr iaf? Är ju inga använda krediter dock. Men ändå

:scream:

2 gillningar

Lite skillnad……

1 gillning

Det brukar handla om flera kreditupplysningar i månaden då. Några per år är ingen fara.

Ah ok

Ser ju ”nästan” dubbelt så tjock ut ;). Det skrämmer mig lite faktiskt haha

Varför?