Allt om iPhone 13-serien

har några i reserv annars så ger vi till en organization som snyggar till dem och säljer och ger pengar till välgörenhet.

10 gillningar

Exakt!

Det är trevligt att kunna ha alla foton och videos liggandes på telefonen så jag ångrar lite att jag inte tog 512GB när jag köpte 12:an.

Kör det mesta på nasen hemma vi

Håller med dig om det
1TB finns ju i år :slightly_smiling_face:

När har vi överlämningsmöte? :joy::joy::joy:

1 gillning

Pro Max 256 grafit. :slight_smile:

2 gillningar

iPhone 13 Pro 128 grafit ligger illa till xD

1 gillning

6dagar efter du börjar göra din vaniljsås själv

2 gillningar

M a o blev det ingen 13 för mig. :joy::joy:

Vad har ni för lev tid?

Den går inte att beställa än.

1 gillning

Telenor har fredag kl 14, gissar att det är samma för alla.
Blir att hänga på låset…

Det var roligare förr då jag började stå i kö vid midnatt för att komma in som nummer 7 i butiken och köpa telefonen över disk… :slight_smile:

2 gillningar

Beställer absolut en vanlig 13 på fredag. Men har svårt att välja färg. Var helt inne på något annat än svart men nu börjar jag tveka. Är inte helt säker på den blå tonen och jag gillar inte riktigt den knallröda ramen man får runt skärmen på Product Red…

Nu är mer lagringsutrymme för min del en nice-to-have annars hade jag tagit kostnaden och köpt en större telefon ifjol redan.

1 gillning

MFF-Blå Pro-version!

Var det en iPhone 7 du köpte då? :joy:

inte på webben men går man till en återförsäljare så hade de listor. kanske inte är så i sverige?.

Samma deal som jag har med min fru haha. Och hon vill ej ha Max, tror ej hon vill ha mini heller…. Lutar åt en Pro…… även om jag är sugen på en mini