Allt om iPhone 13-serien

Vore så gött isåfall!

Som jag skrev tidigare så är storleken underbar på mini men batteriet håller inte. På iPhone 13 mini är det bättre, men har man inte tillgång till laddning under dagen kan det bli tufft.

Men allt handlar om hur mycket du använder mobilen som sagt.

1 gillning

Ja precis. Hade ju som sagt helt tappat att du svarat riktigt utförligt innan. Bra sammanfattning :slight_smile: Det är ju det… jobbar på kontor så laddning överlag är inga problem. Men det är ju de dagarna laddning sviker som man kanske kommer ångra sig bittert :weary: (sådana dagar kommer oftare än man tror). Hade gärna haft storleken med med bättre batteri…. Är kanske bäst att behålla 13 Pro trots mått och vikt….

Batteri är otroligt viktigt, så jag förstår dig. Jag lämna aldrig jobbet på dagarna.

Men privat så är batteriet klent då man använder mobilen hela tiden.

1 gillning

Ja jag misstänkte det… så synd på en telefon i grym storlek… men man kan inte få allt :confused:

Vidusvinkelus.

4 gillningar

Jag var lite skakig på handen då jag stannade mitt i farten men rätt coolt faktiskt med makro på 13. Gör ett rätt bra jobb.


6 gillningar

Hos Telia, Finns inte i lager - Åter i lager: 2022-03-01 :laughing: go väntetid

1 gillning

Jag tjatar lite, men kan du testa ultravidvinkeln?

1 gillning

Tänkte testa på vägen hem från jobbet, den stora nyheten där är ju det förbättrade ljusinsläppet så är nog roligast att se resultat när det är lite sämre ljus =) Bilden ovan är tagen med 0,5.

1 gillning

ser bra ut. En av de funktioner som jag verkligen ser framemot

Det kommer att ändra sig - så här är det alltid vid släpp.

Cinematiskt läge verkar lida av liknande barnsjukdomar som porträttläget gjorde när det var nytt.

Sannolikt och (nog) förväntat men det är mjukvara så det är fixbart. (Kommer att starta om betauppdateringarna så fort som jag får telefonen)

Blir ändå kul att leka med funktionen

1 gillning

Spännande ändå, hur använder ni telefonen?
De dagar jag inte jobbar och laddar vid datorn är jag inte ens nära att åka på batteritorsk på min XR.
Sitter ni klistrade vid skärmen 24/7?

6h skärmtid nu när man är arbetslös kanske :laughing: söker ju jobb via telefonen :wink:

Är nog mest att man inte kommer ihåg att ladda den på dagarna.

Sök inga jobb där det är du som tar besluten. :wink:

1 gillning

Är väl bara att komplettera med valfri batteribank om du vet med dig att du kommer använda den mycket en dag utan möjlighet att ladda?

En sån här är ju alltid fulladdad om du laddar din mobil med den hemma. Bara rycka ut och ta med.

https://www.teknikdelar.se/baseus-2-i-1-snabbladdare-powerbank-10000-mah-45w-vit?dfw_tracker=35448-PPNLD-C02&shopping_id_click=PPNLD-C02&gclid=Cj0KCQjwqKuKBhCxARIsACf4XuGZ6liCu0MUtJQsZ94j0CS2GbHXMJZDi30AwSHKyzbxxgakQYplItQaAictEALw_wcB

2 gillningar

Nu finns min i PN-appen :ok_hand:t3:

1 gillning