Allt om iPhone 13-serien

Som jag med min 3 år gamla :heart_eyes: ska bli så Nice! Och designen är ju så vacker

1 gillning

Skillnaden känns av när man håller båda i handen men hade i ett blindtest aldrig kunnat gissa vilken som var vilken tror jag,

2 gillningar

Jag kör vartannat, tycker det är lagom.

2 gillningar

Passa på och njut för snart ersätter barnen cool med pinsam. :joy::joy:

2 gillningar

”Cringe” heter det nu :smiley:

2 gillningar

Känns 13 Pro för tung jämfört med 12 Pro? Börjar mer och mer luta åt att en 12 Pro är vad hustrun ska ha då hon fotar mycket. Varför snåla tänker jag? Men hur är supervidvinkeln på 13 Pro jämfört med 12 Pro? Märks det skillnad? Till sist en sak jag missat helt, blev det någon skillnad på framkameran mot förra året

Jag och hustrun kör vart annat år. Det är perfekt får du deltar man i spaningen och jakten varje år…:grin:

2 gillningar

Nu är det pinsam som gäller igen. Svänger fort. :joy:

1 gillning

Hörde cringe senast i söndags från kompisens 11-åring. Viktigt att påpeka att det var mamman som var cringe, inte jag :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 gillning

Kan fortfarande minnas känslan att av gå från 8+ till 12 PRO Max :smiling_face_with_three_hearts:

1 gillning

Återkommer snart gällande vidvinkel, håller på att återskapa dem nu så jag kan börja leka! Det är lite som med Pro Max som jag skrev om ovan, väldigt liten skillnad och omöjligt att känna i ett blindtest. Men tyngre är dem men inget som stör.

1 gillning

Bild nummer 3 och 4 ser ju rikigt bra ut.

2 gillningar

Några snabbbilder i rätt dåligt ljus med framkameran (med porträttläge) verkar som att denna generation klarar hår betydligt bättre. En bonusbild på flärpen på 12 Pro Max och 13 Pro Max.


5 gillningar

Helst supervidvinkeln. :smiley:

1 gillning

Jag ger mig. Fick bekräftat av systersonen att det är tillbaka till pinsam. Gud vad jag känner mig gammal…

Ge mig minin!!! Så ska jag utvärdera den! :slight_smile:

1 gillning

Spontant skulle jag säga att om din fru fotar mycket så ska du gå på 13 Pro. Telet verkar bättre, har Night mode och är mer av traditionellt porträtttele (77mm). Macroläget har jag väntat länge på, det kommer att bli super.

Det är kameran som utvecklas mest varje år - och detta år verkar inte vara någon skillnad.

Givetvis så har jag inte provat - men det är min erfarenhet från tidigare år

Min fru använder tre kamerafinesser. Vidvinkel, supervidvinkel och selfiekameran…:sunglasses:. Så en telefon som presterar bra i de mest automatiska standardlägena uppskattas…:smiley:.

Är min jobblur ju :rofl:

Ok… :slight_smile:

Tror ändå att tretton är ett bra nummer.

1 gillning