Allt om iPhone 12-serien

Nu blir det att testa Atmos på HomePod tillsammans med TV.

4 gillningar

RC på min iPad Pro 2020 uppdateras nu till releaseversionen, 4,45 GB uppdatering.
Verkar som attt RC inte är samma som releaseversionen.
RC är 18B91

Blir så ibland, brukar vara någon minimal ändring.

Har du sett release notes, den talar om iPadOS 14, inte 14.2… Låång lista.
Samma på iOS.

Finns det en förköpstråd för IPhone 12 Pro Max?

Inte just Max men 12:an överlag.

1 gillning

Nå, ett utlåtande bitte :smiley:

Skall kolla på detta under helgen. Återkommer

Inbillning kanske men ja tycker ljudet blivit bättre högre idag efter uppdateringen !! :man_shrugging:t2:


Haha !!

1 gillning

När får du lyssna med lurar igen? :joy::joy:

Ja tog bort notisen , då funka de på en gång igen :relaxed:

1 gillning

Det blev en separat video om iPhone 12 Pro.
Jag vet att de flesta av oss Applefans köpt iPhone 12 Pro framför iPhone 12.
Vad är era anledningar?

4 gillningar

Anledningen till att det blev en 12 Pro är att det finns inget värre än att snegla på storebror och ångra att man tog en vanlig 12’a. Då 12 Pro Max är för stor för mitt tycke så blev det en 12 Pro. Kameran spelade var väl kanske det som gjorde Pro’n mest intressant.

5 gillningar

Ja det var lite så här med. Jag tänkte först köpa en vanlig 12a men sambon sa till mej att du kommer bara ångra att du inte tog en Pro istället så sluta snåla och köp det från början istället :joy:

6 gillningar

Kamerorna och vill ha en Max.

Den rostfria ramen och kameran

1 gillning

Jag tycker det är synd att iPhone 12 Pro inte får sensor-shift optical image stabilization. Jag hoppas att det är den direkta fysiska skillnaden på iPhone 12 Pro och iPhone 12 Pro Max som gör att det blir så och inte att apple aktivt valt att göra den här skillnaden mellan telefonerna.

1 gillning

Vill ha en större skärm och frostad baksida samt mer RAM, då fanns bara Max att välja.

1 gillning

Ska bli intressant att se hur stor skillnad det gör för vardagsfotografier.

2 gillningar