Allt om Amazon i Sverige

HUANUO 13–32 tum aluminiumskärm fäste höjd justerbar, gasfjäderarm 360° roterbar, 2 monteringsalternativ https://www.amazon.se/dp/B0821BGT7T/ref=cm_sw_r_cp_api_i_vzsMFbT8BBXG5?_encoding=UTF8&psc=1

Köpte även denna. 49kr. Det kallar jag fynd .

Kul! Som Esse skrev verkar det ju än så länge i princip vara tyska butiken på mer eller mindre dåligt översatt svenska men beställde ett nytt batteri till min Neato robotdammsugare igår och idag hade det blivit ca 140kr billigare från Amazon…

Beställde två med.
Gillar översättningen “Full justering för erotisk höjd” :wink:

1 gillning

var ligger Amazons fulfilment centre nudå?

Fan detta var ju rätt nice pris, kör denna hemma och synkar fint med Apples hälsa.

https://amzn.to/37MdCJR

1 gillning

Även om man använder samma konto som tidigare finns ingen historik kvar när man är inne på Amazon.se

Knark-spännband! :laughing:

Slog till på en sådan. 49 kr för hemleverans på måndag eller gratis till ombud på tisdag. Gratis är gott så det blev så.

Ja jag har gjort mitt första köp nu också, skall komma imorgon redan sa de. Men fick betala 29 pix i frakt =)

Gjorde exakt samma sak :smiley:

1 gillning

Attans att man inte hann köpa Aqaras sensorer till det låda priset :worried:

Ja, 49kr st var väll bra pris

Ja en “Mi kroppskomposition skala 2” har jag sneglat på tidigare :wink:

Skriv gärna ett par rader hur du upplever den.

Hur är aqaras temperaturmätsre ? Jämfört med tex netatmo ?

Gör det den ska, fungerar kanon alltså. :slight_smile:

Har inte testat Netatmos tyvärr. Har en Tado som visar i princip samma som Aqaras. Tror @Sevis är mer insatt i tempmätarna

Har väl haft den i tre månader eller något sådant och tycker den gör jobbet bra. Går att koppla ihop med tex Apples hälsa-app så när man väger sig (man måste ha deras app igång) så kan datat automagiskt synkas in.

Det är väl egentligen allt jag har att säga, den är snygg, diskret och gör jobbet med bravur =)

Ah, du hade den reda. Låter lovande, dags att skaffa en ny.

Grafiken är som natt och dag till Netatmos fördel.

Okej, men hur exakt är aqara ?