Allsvenskan 2023

Vi kan vänta ett litet ut till tycker jag.

Chrille är underbar. Alltid trevlig och alltid fullt fokus på MFF :blush:

1 gillning

:flushed:

2-0 :joy:

1 gillning

Bajen verkar varken ha ett försvarsspel eller en målvakt som det går att lita på den här säsongen.

Tydligen inte diffen heller…

Omg, sicket överfall :joy:

Ordningen återställd.

Alla sthlm-lagen på mitten och nedåt och bäst av allt att blowitt ligger på 0p och noll gjorda mål :joy:

/Mvh Serieledarna

Bortsett från de där konstiga lagen du nämner så är det fint att se IFK Norrköping på 2,a plats..:smiley:

Ska bli kul att följa superettan nästa säsong! :slight_smile:

/Mvh Blåvitt

Ni byter plats med GAIS?

Hade vart något, hoppas bara att Örebro håller sig kvar, så kan jag se blåvitt i stan i alla fall! :stuck_out_tongue:
Nej fy fan, får hoppas att det tar sig snart, att det ska va så svårt att göra mål??

1 gillning

Jag tror nog inte du behöver vara orolig.

Ja, katastrofal start men det är 27 omgångar kvar och ni har en tränarstab att sätta.

Sviten 0p och 0 noll gjorda mål lever efter ett besök på tele2 idag också..

Första halvlek totalt kass alltså!

Liiiten uppryckning i andra halvlek, kunde kanske snubblat in ett mål med rätt mycket tur. Men all tur gick väl åt för att inte Djurgården lyckades göra 2-0...

Skönt att se Edvardsen med lite blåvittkänslor kvar som rensade sitt eget läge i första till inkast typ! :joy:

1 gillning

Ja, vad finns där att säga.. Cifuentes plockas väl snart av mff.

Åååååh,
Var e näsan, var e näsan
Allez allez!

Det är dagar som dessa man saknar Kennedy

Heja Degerfors :smile:

Den är väl till salu har jag hört. Sorgligt att det finns såna idioter som gör ngt sådant när han i själva verket mer eller mindre byggt upp er ekonomi i klubben.

1 gillning

Wohooo!!
Vi har gjort ett mål!! :joy:

Han var en stor del i att ekonomiskt hjälpa oss i ett tungt läge, ja. Därefter han han gjort noll. Han har inte varit ett dugg delaktig i att bygga upp vår ekonomi.

För övrigt ska han vara jävligt glad att han var i MFF med de eldsjälar som var involverade med bl a honom. Hade det inte varit för dem hade han fått som han ville och slutat med fotbollen, som sannolikt hade gett honom ett rejält brottsregister istället sett till vad han pysslade med.

För övrigt är han persona mon grata, inte konstigt sett till hur han har agerat och uttalat sig om Malmö och Malmö FF. Detta med bajen var mest spiken i kistan.