Allsvenskan 2021

@Zop

Fint.

Ännu en seger för fotbollen och rättvisan.

1 gillning

Säger tyvärr inte så mycket när artikeln ligger bakom betalvägg…

Det gjorde den inte när jag postade den. Har de börjat med artiklar som är upplåsta en stund? :neutral_face:

Att byta från olåst till låst är väl ett ”trick” som tidningarna kört med ganska länge?

Trist utveckling. Framför allt när de har Klarna som enda betalalternativ. Skulle kanske kunna tänka mig att swisha för en artikel någon gång ibland.

Betala kontant så slipper det registreras alls :joy:

1 gillning

I dag ser vi fram emot att Bajen åker ur Svenska cupen. :yellow_heart::heart::blue_heart:

Vad i helvete…? Det hoppas vi inte!bild

1 gillning

:flushed:

Detta ska firas med nyinköpt memma ikväll!

Spöket lever!

Mållös? :rofl:

1 gillning

Då är det äntligen allsvensk premiär. Må bästa lag vinna. :yellow_heart::heart::blue_heart:

2 gillningar

Mycket underhållande första halvlek mellan MFF och Bajen, som avslutades med att Bajen kvitterade (2–2) på en snygg frispark.

1 gillning

Maaalmöö, Maaalmöö :soccer: :v:

Billig frispark men väl förvaltad av Khalili :clap:

Grattis! Förhoppningvis är det här enda gången ni leder allsvenskan den här säsongen.

2 gillningar

:pray:
Jaaadååå! Så rättvist! Haha, ja vi får se om du får rätt @Zop
Känns som både Hammarby och Malmö har blivit ett snäpp bättre till denna säsong.
All kredd åt Hammarby som ännu en gång bjuder upp till match och inte bara parkerar bussen som de flesta andra lag i Allsvenskan när de möter MFF. :clap:

Astrit Selmani är väldigt mycket Malmö i psyket, jag gillar honom skarpt! Om Hammarbyspelarna bara tar efter honom en gnutta så kommer de bli riktigt farliga i år.

1 gillning