Allsvenskan 2021

Jag trodde du hade kapaciteten att beskriva men jag misstog väl mig :slight_smile:

Beskriva? Jag behöver inte beskriva något för dig. Fotbollsverige har gått vidare, jag har gått vidare och jag fortsätter hålla på mitt Östersunds fk.

2 gillningar

Jag är en total ”analfabet” när det gäller sportboll men jag tror jag förstår varför @zinned är på lite dåligt humör :wink:

5 gillningar

De åkte dessutom ur mot Göteborgs sämsta klubb (Gais). :flushed:

Haha, nej det har de inte :slight_smile: Det sker den dagen då den skitklubben åker ur allsvenskan eller tvångsdegraderas :slight_smile:

Det finns få klubbar (ingen?) i sverige som hatas så mycket av allsvenska fotbollsälskare som den klubben :slight_smile: Även om man endast har en känsla för rätt och fel så förstår man detta, även om man inte gillar fotboll eller ens sport :slight_smile:

Det där är bara dina personliga åsikter som du tycker alla ska ha. Som jag skrev förut, gå vidare. Lägg energin på ditt Malmö istället :slight_smile:

1 gillning

Nu råkar det vara så att det inte bara är mina åsikter utan några som speglas i majoriteten av all insatta fotbollsintresserade i sverige men vi behöver inte älta det mer. MDMF osv.

:flushed:

Undrar om de får loss mer pengar när en spelare med en fisk i namnet ska värvas.

Om de vill spränga sin ekonomi med en spelare som bara vill komma “i form” till EM så gärna för mig :wink:

Undrar om någon informerat honom om konstgräset.

Jag säger som känd journo här i Malmö-krokarna - det är vulgärt.

De tigger pengar för att överleva ekonomiskt och så gör de detta. Det är vulgärt.

Härligt för oss MFF:are dock :wink:

Hejdå Halmstad, Malmö, Sirius och Örebro!

1 gillning

Djurgården gör 1–0 mot Kalmar i första minuten och är på god väg att vinna gruppen.

Kort därefter blev det 2–0 … :v:t2:

och 3–0! :clap:t2:

Matchen slutade 4–1 och Djurgården ser riktigt heta ut. Kul att Chilufya kommit i gång.

:hot_pepper:

Hammarby–AIK i en avgörande match i Svenska Cupen i dag.

Även kamratföreningarna IFK Göteborg och IFK Norrköping möts i en avgörande match.

1 gillning

Hejdå AIK!

1 gillning

Direkt kriminell domarinsats precis innan red bull bajens 1-0, jag hade varit skogstokig om jag var gnagare…

Fantastiskt! :clap:t2::clap:t2::clap:t2:

Hamsik efter en vecka på kamratgården:
image

4 gillningar

Hejdå Östersund! :yellow_heart::heart::blue_heart:

:hot_pepper:

2 gillningar