Allsvenskan 2021

Tänkte att det är dags för en tråd för Allsvenskan 2021 nu när försäsongen är i gång.

Allsvenskan sänds på Discovery+ som just nu kostar 199 kr/månad om man binder upp sig i 12 månader (erbjudandet gäller till 28 februari). Ordinarie pris är 299 kr/månad om man binder upp sig i 12 månader och 349 kr/månad utan bindningstid.

1 gillning

Tror det kan bli en tuff säsong för mitt kära IFK Norrköping i år men är riktigt nyfiken på vad Norling kan göra med truppen.

Vilket är ditt lag i allsvenskan?

1 gillning

Stockholms stolthet. :yellow_heart::heart::blue_heart:

1 gillning

Där ser man, tror ni kan gå bra i år :+1:

1 gillning

Daniel Andersson verkar ha gått i ide, inga nya forwards som är det vi behöver. Snart tre år sedan Rosenberg meddelade att det var hans sista säsong och en ersättare är fortfarande inte värvad, inte heller för IKT. Bedrövligt uselt.

Vi har också en backlinje som kan jämföras med en hönsgård utan tupp. Där finns ingen som kan ta kommandot och styra en backlinje, inte heller är kvaliteten där som man skulle önska.

Inte heller verkar det gå bra för JDT som inte ens lyckas uppmana tillräckligt med vettig inställning i pågarna för att kunna köra över ett lag som Västerås.

Som ni hör så är jag inte direkt positivt inställd till säsongen. Oprofessionellt agerat hittills iaf.

2 gillningar

Vilken allsvensk klubb blir först med att ta ställning mot VM i Qatar?

1 gillning

I år vinner vi vårt andra guld! bild

Tack för tipset gällande priset!

1 gillning

Det är ju samma som för Europa League…!?! Tack för tipset!

Mitt hjärta klappar för IFK Norrköping eller Peking som det ibland kallas. Det är en kärlek som leder till att man svingas mellan toppar och djupa dalar. Jag har dock inte följt lagets framfart under vintern och våren och min bästa källa är en extremt inbiten supporter som jag inte träffar naturligt nu pga Corona. Däremot har ju styrelsen haft extrem turbulens vilket är olyckligt.

2 gillningar

:yellow_heart::heart::blue_heart:

1 gillning

Man blir ju ledsen över mänskligheten när det första man ser efter att har signat upp är någon dokusåpa om singlar…:cry:

Men nu har vi säkrat lite extra fotboll…:smiley::+1:

1 gillning

Bor man i Östersund så håller man såklart på Östersunds FK :soccer::red_circle::black_circle::red_circle::soccer:
Men någon topplacering tror jag inte på. Landar kanske på plats 8-12.

1 gillning

Djurgårdens IF–IFK Norrköping redan i andra omgången. :grimacing:

1 gillning

Spännande match. Vad tror du om kaminerna i år?

Fula tröjor i år så det blir SM-guld.

Nu ska Umeå FC besegras i Svenska Cupen.

Rättning: Nu ska Umeå FC förnedras i Svenska Cupen.

Fy fasen…det fuskarklubben önskar man all möjlig olycka.

Gå vidare :+1:t3:

2 gillningar

Gå vidare från vad?

Det finns inget värre loserbeteende än att fuska i sportsliga sammanhang. Att som fotbollsklubb ha som mantra att fuska är bedrövligt.

Såja såja, gå vidare nu…

1 gillning