Allsvenskan 2021

Härligt med en ettmålsledning lagom till halvtid, även om det inte är helt rättvist om man ser till matchbilden.

:fu:t2::ghost:

:neutral_face:

1 gillning

Oavgjort är ett mycket bra resultat… För Norrköping…:sunglasses:

2 gillningar

Final i Svenska Cupen i dag:

14:30 Hammarby IF–BK Häcken

Matchen sänds på C More och SVT Play.

1 gillning

Övertag för Hammarby i första halvlek men än så länge inget mål.

Nu vore väl fan om vi inte vann efter det röda kortet

Om det inte blir straffar.

Där satt den!

Sonen är glad nu i alla fall.

Sämsta cup-final jag har sett…

O just det, bajen har nu lika många cuptitlar som Råå IF, Degerfors och Östersund. Inte illa.

Finns inget du kan säga för att få mig på dåligt humör, nu har vi äntligen vunnit cupen. Frågan är bara hur fan vi ska få med Kennedy igen :joy:

Och Malmö FF har inte vunnit cupen sedan man började spela modern fotboll. :wink:

1 gillning

Du menar sedan VI introducerade modern fotboll i Sverige? Helt korrekt. Inte vunnit den på hela 32 år.

Trots detta handikapp vi har gett till övriga fotbolls-Sverige så har vi vunnit det överlägset flest gånger :smiley:

Men om ni nu är så bra varför vinner ni inte cupen för då? Man kan väl inte vara leva på gamla meriter?

2 gillningar

Titlar är något som samlas och är det alla tävlar om.

Uruselt att vi inte vunnit cupen på så länge, håller med, men trots det har fortfarande ingen kommit ikapp. Det är ännu värre :slight_smile:

Det regnar inte bara i Göteborg utan Göteborg leder även med 2–0 mot resten av Sverige i antal sparkade tränare.

@bjorsi

Sicken tur att jag är helt ointresserad av svensk fotboll :sunglasses:

2 gillningar

Guldtränare i MFF och straffsumpare, det var tider det :slight_smile:

”Våran Rolle, våran Rolle,
Våran Rolle e en hingst!
Han har knullat halva England,
Han har tjugo ungar minst!”

:joy:

1 gillning