Apple vs resten (2019–2020)

Du får prova skriva något på något av mina forum så får du se hur en pro moddar. Tex min blogg,

Eller github

Eller discord

Tack men nej tack - dessa ämnen intresserar inte mig - särskilt inte “Anders Malmgren The Overview” :stuck_out_tongue_winking_eye:

Haha, inte med sådana kollegor som du har :joy:

De är fantastiska!

Du är fantastisk!

Fick tyvärr avsluta min subscription (körde högsta nivån) pga förföljese av esse

Skall sluta ringa dig om natten :wink:

@Anders_Malmgren nu har du gått över gränsen ett par gånger - dra inte in tredje part i dina inlägg alls och skall du vara otrevligt så får du bara det i denna tråden. Du har börjat skrämma bort folk och trots din uppenbara diagnos som gör att du inte kan verka bland folk så kan vi inte acceptera det och därför kommer jag börja radera dina inlägg så fort de är otrevliga eller på annat sätt stötande. Har inte tålamod att flytta in dem här lägre.

1 gillning

Vad har jag gjort nu?

Jasså den, det var verkligen ingen påhopp på tredje person. All heder till hans fru. Dock tycker jag han borde sluta med hot.

Det här är du i alla dina angelägenheter.

1 gillning

Jag hoppas bara hans fru inte far illa, han har utryckt ett förakt mot kvinnans könsorgan tex tidigare. Det är också ett stort problem med misshandel av importfruar Metro Mode – Mode, skönhet, hälsa och inredning

Så inget man ska skoja bort

Ta ansvar för dig själv först och uppfostra andra sedan.

haha, du är inte rätt person för den :joy: Men hur som helst, inget illa menat till hans fru. Allt var riktat mot Jocke. Tvärt om, det är starka damer, lämna allt och åka till ett nytt land där de inte känner någon.

Igen - lär dig beté dig och sedan kan du ha åsikter om andra.

Jag slänger mig inte med hot iallafall som vissa andra :joy:

haha. du är ju den barnsligaste av oss esse :joy:

Esse är forumnazi

Och du är nazi av dålig stämning och smak

2 gillningar

haha, dålig smak? Jag har nog bäst smak på hela detta forum