Apple vs resten (2019–2020)

Fast inte med två stjärnor :wink:

1 gillning

Det är väl 3 stjärnor när du besöker den? :slight_smile:

2 gillningar

Hehe :slight_smile:

1 gillning

Back in the Day skulle jag satt på Pamela Andersson även nykter

Sex med Pamela Andersson för 20 år sedan är inversen av dålig stämning.

Lite intressant Esse låter denna ligga kvar, visar på dubbla standarder i modereringen. Föga förvånad

Om man skriver något om Android i en Appleartikel så tar Esse bort den direkt. Mysigt med dubbla standarder.

Om du anmäler det i stället för att sitta och vänta på att kunna säga “vad var det jag sa så” så går det snabbare.

Jag gillar inte anmälarkulturer

Men du vill ha ett övervakarsamhälle eftersom du förväntar dig att @Esse ska läsa alla inlägg.

Jag tycker det är fånigt det han håller på med, dödshot och sådant som bryter lagen måste man ju såklart moderera. Men att gnabbas lite android vs Apple är ju ingen fara, jag och maccan gjorde det i flera år på feber.se :slight_smile:

Och det var bara ni som uppskattade det och vad andra alla tyckte sket du i

Skrolla vidare eller blocka personer du inte uppskattar. Sverige är så fullt av känsliga själar

Precis så följd ditt eget råd och sluta gnälla som en…

Haha, dubbelstandard i moderering är inte okej, och dessutom är esse vänstertomte så extra illa

Du påstår mycket utan substans.

Haha, jag orkar inte. Han är på mig direkt men den där fick ligga ett dygn. Hade inte jag sagt något hade den fått ligga för gott. Bäst hade varit att esse inte bryr sig om saker som inte är bryter mot svensk lag som en vettig moderator gör. Men okej, visst flytta skiten men då kan man inte ha dubbla standarder.

Du är bra stöddig men gnäller som en kärring. Det kallar jag dubbelstandard :joy:

Du väljer själv hur du skall tolka det - du har följande val att välja mellan - ett av dem stämmer:

  1. Jag har en superkraft som gör att jag känner av rövhattas inlägg automatiskt utan att vara inloggad på sajten, och kan åtgärda direkt.
  2. Jag har varit fullt upptagen med att få klart allt runt Sonos-lanseringen lagom till deras embargo släppte igår klockan 15.00.

med kärlek
/P

1 gillning

Sluta fjanta dig, dubbla standarder på moderering är inte okej.