Apple vs resten (2019–2020)

Har du inte kök i ditt orangerie?

Näää i köket har jag köket och i orangeriet växter.

Ute kök gubbis, ute kök

“utekök”.

Kolla denna chark gubben

1 gillning

Att 99,9% av alla människor är idioter och att du ser ner på arbetare (pöbeln i ditt vokabulär)

2 gillningar

Det är inte att han dog jag firar utan att vi blev av med en som influerade negativt på branschen.

Influera? Påverka tycker jag låter bättre. På vilket sätt påverkade Jobs den här branshen negativt. Och kom ihåg att han dog för snart åtta år sedan.

Han var företagsledare för en av de mest konsumentfientliga företagen samt ett företag som är ytterst Toxic och innivationshämmade mot andra tech bolag och branschen i stort

Jag måste erkänna att jag inte riktigt förstår.

Men toxic kan vi väl vara överens om att översätta till giftigt.

“Undvik krångliga ord och använd en adekvat vokabulär” påstås den före detta finansministern Gunnar Sträng ha sagt. Jag håller med.

Haha sossepack ska man inte lyssna på :stuck_out_tongue: nej men deras metoder är toxic för branschen i stort.

Först var det Jobs och nu är det sossepacket som sabbar branschen? Hur ska du ha det?

1 gillning

Tänk om Jobs var svensk socialdemokrat?

Unknown

Han vet inte hur han ska ha det utan jabbar hej friskt åt alla möjliga håll. Som Esse misstänker går han på något starkt och som är olagligt.

Gunnar Sträng var sosse. Och toxic, fast nu pratar vi om Apple och jobs :smiley:

Okej. Vad har du att säga om Apple och Jobs?

haha… måste ju kunna lyssna på 80tals disco medans man tittar på topless flickor…

2 gillningar

Sant , annars kan du ju spela för hela stranden baa …

2 gillningar

Eller hur, få dom att dansa liksom…

Fan va gött!

1 gillning