Spontan nyfiken fråga, finns det verkligen underlag här på teknikveckan för att fylla flertalet av trådarna för mer obskyra sporter med inlägg?
Det är ju inte så att jag startat en tråd om skolgympa (innebandy).
Startar trådar där jag vet att jag kommer posta något relevant.
Gillar man inte sport (som jag) är det bara att scrolla. Det är väl kul med olika typer av innehåll även om det inte intresserar en. Det gör ju forumet mera levande.
Jag är nog lika intresserad av bilar som du är av sport. Undrar även när nyheterna om ännu en ny luftrenare slutar vara intressanta.
Ska tilläggas att det går att tysta ämnen man är ointresserad av. Då dyker de aldrig upp under fliken ”Senaste”.
Jag som mest kollar på ”obskyra” sporter. F1, NHL, NFL tycker det är askul att @Zop startar dom trådarna även om dom inte alltid bli välfyllda.
Gillar verkligen att Bubblan inte bara blir teknik, att vi alla är mer mångfacetterade människor än så. Som @RolexJocke säger, bara att skrolla förbi grejer man inte är intresserad av.
Woah, det var absolut inte meningen att trampa någon på tårna utan det var bara en enkel fråga.
Jag trodde inte att det fanns t ex så mycket intresse för baseball här så att det kunde bli en massa inlägg av det i en sådan tråd. Jag hade tydligen fel
Mina tår är absolut inte trampade på. Rimlig fråga.
Men som sagt det är vad jag gillar med Bubblan att den drar i så många riktningar. Jag var med på 99mac i stort sett från starten och var på riktigt ledsen när det var nära med nedstängning för några år sen. Sponsrar glatt 99 men Bubblan har bara blivit bättre och 99 känns tyvärr lite ”mossigt” numera och till viss del tror jag det beror på att det ”bara” är teknik och gör att jag inte är inne där så ofta längre.